• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

ixent2 fa 13 anys 7 mesos #28488

Tens un privat en rel.lació a informació sobre els ferrys Belgica-EScòcia.

Salut.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: ixent2 fa 13 anys 7 mesos #28495

està respost

Re: ixent2 fa 13 anys 7 mesos #28923

Josep Maria et vull dir que encara que a estat poca estona, m'alegrat el tornar-te a veure aquest cap de setmana, encara que hagi estat de casualitat. Una salutació per a tu i les teves dones.

Re: ixent2 fa 13 anys 7 mesos #28928

A mi també, em va fer recordar el viatge a Islandia al veure la teva enganxina dels cat-islandesos. Records a la Nieves i filla.

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Pirineu Gironí +

Malauradament, per aquestes dates el Pirineu presenta un aspecte pletòric i dic malauradament perquè tot es deu a l’absència de precipitacions que estem patim aquest hivern; això ha fet que Llegir més
  • Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • Marroc en Setmana Santa +

Destí: Marroc Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Podeu veure o descarregar també la Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12