• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re: M3 Vilafranca del Penedès fa 18 anys 1 mes #28468

jo tinc la meva germana mninusvàlida.... no viagh pensar-hi quan vam comprar l´ac martell martell martell .
Li pregunto.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: M3 Vilafranca del Penedès fa 18 anys 1 mes #28469

jo tinc la meva germana mninusvàlida.... no viagh pensar-hi quan vam comprar l´ac martell martell martell .
Li pregunto.

Gràcies Marta.

Sembla ser que si no tè movilitat a sobre t'estalvies un 12 % d' IVA

Re: M3 Vilafranca del Penedès fa 18 anys 1 mes #28475

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46

Otra cosa de la que me he enterado que no me han dicho en M3 y que se han guardado bajo la manga es: vamos a poner la auto a nombre de un familiar que es disminuido, y parece ser que además de ahorrarnos el 14,75 %, también nos ahorramos bastante IVA. M3 se ha guardado este dato bajo la manga.

Potser no ho sabien... 8O

No sabéis cuan agradecidos os estamos.

Amb una rajola de xoxolata Lindt 70% fas el fet... :mrgreen:
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: M3 Vilafranca del Penedès fa 18 anys 1 mes #28479

Otra cosa de la que me he enterado que no me han dicho en M3 y que se han guardado bajo la manga es: vamos a poner la auto a nombre de un familiar que es disminuido, y parece ser que además de ahorrarnos el 14,75 %, también nos ahorramos bastante IVA. M3 se ha guardado este dato bajo la manga.

Potser no ho sabien... 8O

No sabéis cuan agradecidos os estamos.

Amb una rajola de xoxolata Lindt 70% fas el fet... :mrgreen:
^
potser no ho savien, però soc molt mal pensada, ho sento, soc dona.

Fem una cossa, si tinc l' auto, al mes de juliol organitzo una altre kdd de cap de setmana i us convido a xolotada, d' acord?

Ahh algù que porti una ampolleta de cava per batejar l'auto......però de plàstic ehh, no fotem.

Re: M3 Vilafranca del Penedès fa 18 anys 1 mes #28486

...Fem una cossa, si tinc l' auto, al mes de juliol organitzo una altre kdd de cap de setmana i us convido a xolotada, d' acord?

Ahh algù que porti una ampolleta de cava per batejar l'auto......però de plàstic ehh, no fotem.

Vinga!!!! una altre trobada!!!! per que després diguin que el campisme és avorrit, si aquí no parem, no ens refem d'una que ja en tenim una altre =)) =)) =)) =))

Mireia, jo hi poso l'olla per la xocolata.

Re: M3 Vilafranca del Penedès fa 18 anys 1 mes #28492

...Fem una cossa, si tinc l' auto, al mes de juliol organitzo una altre kdd de cap de setmana i us convido a xolotada, d' acord?

Vinga!!!! una altre trobada!!!! per que després diguin que el campisme és avorrit, si aquí no parem, no ens refem d'una que ja en tenim una altre =)) =)) =)) =))

Mireia, jo hi poso l'olla per la xocolata.

Perfecte, Bitxitos, però fins que no tingui l' AC no m' engresco així que aneu pensant que segurament al juliol hi haurà una trobada, i serà a corre cuita, ja tenim el mès important: Xocolata i l' olla que espero que aquesta vegada no s' oblidi el Bitxitos!!!!

Re: M3 Vilafranca del Penedès fa 18 anys 1 mes #28497

EI NOIS!!!!!!!!!!!! Un altre trobada la agenda dels caps de setmana acabará per treure fum però nosaltres també ens apuntem i jo faré una coca per sucar a la xocolata i podem esmorçar dins la auto nova dels Mirypaco i així quan acabi l'esmorzar estará ben batejada de xocolata per tot arreu, Mireia i Paco no :8} :8} es broma però tenim moltes ganes que ens dieu que el tracte ja está TANCAT.

Dolors :g) :g) :g)
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura .

Re: M3 Vilafranca del Penedès fa 18 anys 1 mes #28500

Si matricules la Ac a nom d'una persona amb una incapacitat del 33% o superior, a mes a mes de les bonificacions de l'agencia tributaria, com el 14,75% i part de l'iva també pots demanar l'exenció en l'impost de circulació del teu ajuntament, però també cal que sapigues que no podras vendre la AC abans de 4 anys, o tindras que tornar la bonificació a Hisenda.
Moltes felicitats i que tingueu una bona estrena
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

Re: M3 Vilafranca del Penedès fa 18 anys 1 mes #28502

Si matricules la Ac a nom d'una persona amb una incapacitat del 33% o superior, a mes a mes de les bonificacions de l'agencia tributaria, com el 14,75% i part de l'iva també pots demanar l'exenció en l'impost de circulació del teu ajuntament, però també cal que sapigues que no podras vendre la AC abans de 4 anys, o tindras que tornar la bonificació a Hisenda.
Moltes felicitats i que tingueu una bona estrena

Gràcies rodamon.

Per l' informaciò que estic buscant, nomès et pots estalviar l' iVA si aquesta persona tè problemes de movilitat, si es així en comptes de pagar el 16 % pagues el 4 %

Nomès que tingui el 33 5 de discapacitat sí que t' estalvies el 100 % del 14,75

Ja nes consta que hem d' esperar 4 anys per fer el canvi de nom, i hem parlat amb el meu familiar i ja sap que si es compra un cotxe (no ho crec, encara no tè ni pensament de treure's el carnet), no es podrà beneficiar d' això fins d' aquí a 4 anys.

Re: M3 Vilafranca del Penedès fa 18 anys 1 mes #28503

EI NOIS!!!!!!!!!!!! Un altre trobada la agenda dels caps de setmana acabará per treure fum però nosaltres també ens apuntem i jo faré una coca per sucar a la xocolata i podem esmorçar dins la auto nova dels Mirypaco i així quan acabi l'esmorzar estará ben batejada de xocolata per tot arreu, Mireia i Paco no :8} :8} es broma però tenim moltes ganes que ens dieu que el tracte ja está TANCAT.

Dolors :g) :g) :g)

Aiii, no, pobreta l' AC, ni tans sols la Cv ha sigut nova pel tema del nen, que embruta molt, i ara si em compro l' auto ens ficarem tots a diontre a tastar xocolata i els teus pastissos....

Mira, d' acord, us deixo penjar xocolata al garatge de l'auto :D

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • Dels castells medievals a la Batalla de l'Ebre +

La ruta prevista ens farà reviure un dels capítols més sagnants de la Guerra Civil Espanyola: la Batalla de l'Ebre; visitant el poble vell de Corbera d’Ebre i el museu Llegir més
  • Gran Bretanya +

A pocs dies de començar les vacances la incertesa ens angoixa. No viatjarem a un país exòtic, ni tant sols llunyà, però sí a un país diferent. Un país on Llegir més
  • Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12