• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Comanda Càmping-Xecs fa 13 anys 4 mesos #28214

Bona nit,

entre assistents a la trobada de Sant Joan i altres membres del fòrum m'han demanat la possibilitat de fer una comanda conjunta de Càmping-Xecs.

Tots els que en necessiteu podeu afegir-vos enviant-me un missatge privat o un correu electrònic indicant-me la quantitat i un telèfon per poder-me posar en contacte.

Teniu temps fins dijous a les nou del matí.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Comanda Càmping-Xecs fa 13 anys 4 mesos #28216

Te he enviat un privat

salut
<div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>

Re: Comanda Càmping-Xecs fa 13 anys 4 mesos #28224

UN PRIVAT AAAAAAAAAH .QUE LI HAS DE DIR EN PRIVAT???????? NOSALTRES TAMBE HO VOLEM SABER. =)) =)) =)) =)) =))

Re: Comanda Càmping-Xecs fa 13 anys 4 mesos #28266

Ja tinc, gràcies.

Per cert l' enllaç que em vas passar ahir, a casa no em funcionava, no s' obria res, suposso que és normal, oi?

Re: Comanda Càmping-Xecs fa 13 anys 4 mesos #28311

Hola,

De part dels SMITH: 3 CÀMPINGS XECS per la trobada de Sant Joan.

Re: Comanda Càmping-Xecs fa 13 anys 4 mesos #28321

La comanda ja està feta i la rebré entre dimarts o dimecres de la setmana vinent. No ens cobren despeses de tramitació.

Els qui me'ls heu demanat per la trobada de Sant Joan ja me'ls pagareu al càmping quan us els doni, a la resta ja quedarem per fer "l'intercanvi".

Per cert, si algú s'ha despistat n'he demanat de més, per tant, si us doneu presa encara en podeu trobar.

Webmestre, ja pots tancar el fil.

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• La Garrotxa i els volcans +

Fa setmanes que teníem previst anar a La Garrotxa a fer un tomb pels volcans i pobles de la zona, però ens esperàvem a que canvies el temps ja que Llegir més
  • Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • Escapada pel Ripollès +

El Ripollès és un bell racó del Pirineu on la muntanya, de mides raonables, comença a donar pas a valls amples i fèrtils, preàmbul de la rica plana osonenca... No Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12