• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Area d'acollida i serveis AC en Sant Andreu de la Barca fa 18 anys 2 mesos #28069

www.viajarenautocaravana.com/articulos_detall.php?idg=21004

De Febrer funciona área d'acollida i serveis de Ac a Sant Andreu de Barca
mes informació en aquest link.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Area d'acollida i serveis AC en Sant Andreu de la Barca fa 18 anys 2 mesos #28070

Moltes gràcies per l´informació. Trobàvem a faltar un àrea a la tornada de Lleida.
Per cert, el carnet internacional, com es pot aconseguir?.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Area d'acollida i serveis AC en Sant Andreu de la Barca fa 18 anys 2 mesos #28082

Moltas gracias jahugar per la informacio

Matrix sobra el carnet internacional, soposo que deus parlar del de conduir, as de anar a trafic en dues fotos de tamany carnet, fotocopia i original del teu carnet de conduir i 9'40 €, tel donaran al moment. Jo mal vaig fer la semana pasada.

Salutacions.

Re: Area d'acollida i serveis AC en Sant Andreu de la Barca fa 18 anys 2 mesos #28092

El Carnet Internacional de Camping s'obtè siguen d'algun club campista, nosaltres a la UCC l'extenem als socis, ademés serveix com a documentació als campings i en alguns fan descompte, tambe porta inclos una assegurança d'acampada, també fem arribar gratuitament la revista "El camping y su mundo"
Salutacions.

Re: Area d'acollida i serveis AC en Sant Andreu de la Barca fa 18 anys 2 mesos #28095

Gunila... em referia al Carnet internacional de Càmping, com m´ha contestat en Jahugar. Gracies.

Re: Area d'acollida i serveis AC en Sant Andreu de la Barca fa 18 anys 2 mesos #28096

Pel que veig m'equivocat de carnet. Ja ho diuen que el qual té boca s'equivoca.

Salutacions de nou.

Re: Area d'acollida i serveis AC en Sant Andreu de la Barca fa 18 anys 2 mesos #28115

No pateixis.... vaig preguntar desprès de llegir l´informaciò de l´àrea i no ho vaig especificar bé. Gràcias de totes menes.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • Lisboa, Setmana Santa 2009 +

El divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • Nova Zelanda +

Fer un cronograma del nostre viatge a NZ seria una mica llarg i avorrit, però sí que podem fer unes pinzellades i aprofundir en els llocs més interessants. Sota els Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12