• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Area d'acollida i serveis AC en Sant Andreu de la Barca fa 13 anys 7 mesos #28069

www.viajarenautocaravana.com/articulos_detall.php?idg=21004

De Febrer funciona área d'acollida i serveis de Ac a Sant Andreu de Barca
mes informació en aquest link.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Area d'acollida i serveis AC en Sant Andreu de la Barca fa 13 anys 7 mesos #28070

Moltes gràcies per l´informació. Trobàvem a faltar un àrea a la tornada de Lleida.
Per cert, el carnet internacional, com es pot aconseguir?.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Area d'acollida i serveis AC en Sant Andreu de la Barca fa 13 anys 7 mesos #28082

Moltas gracias jahugar per la informacio

Matrix sobra el carnet internacional, soposo que deus parlar del de conduir, as de anar a trafic en dues fotos de tamany carnet, fotocopia i original del teu carnet de conduir i 9'40 €, tel donaran al moment. Jo mal vaig fer la semana pasada.

Salutacions.

Re: Area d'acollida i serveis AC en Sant Andreu de la Barca fa 13 anys 7 mesos #28092

El Carnet Internacional de Camping s'obtè siguen d'algun club campista, nosaltres a la UCC l'extenem als socis, ademés serveix com a documentació als campings i en alguns fan descompte, tambe porta inclos una assegurança d'acampada, també fem arribar gratuitament la revista "El camping y su mundo"
Salutacions.

Re: Area d'acollida i serveis AC en Sant Andreu de la Barca fa 13 anys 7 mesos #28095

Gunila... em referia al Carnet internacional de Càmping, com m´ha contestat en Jahugar. Gracies.

Re: Area d'acollida i serveis AC en Sant Andreu de la Barca fa 13 anys 7 mesos #28096

Pel que veig m'equivocat de carnet. Ja ho diuen que el qual té boca s'equivoca.

Salutacions de nou.

Re: Area d'acollida i serveis AC en Sant Andreu de la Barca fa 13 anys 7 mesos #28115

No pateixis.... vaig preguntar desprès de llegir l´informaciò de l´àrea i no ho vaig especificar bé. Gràcias de totes menes.

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • Normandia i Puy du Fou +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Dinamarca +

Dinamarca, el nostre objectiu per aquest estiu 2009, és el més petit dels països escandinaus. Format per moltes illes, les més importants Sjaelland i Fyn, i per la península de Llegir més
  • Cerdanya francesa +

Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12