• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Re: ¿Porquè vau decidir de passar a Autocaravana? fa 13 anys 4 mesos #27932

• LOLO
  • Visitant
  • Visitant
Ja et vaig contestar en AcPasión,però se m'ocorre suggerir-te que et passis per Nauticaravan(Viladecans)i pregunta per les ofertes en les Acs provinents de lloguer...tal vegada tinguin una que us quadri... ;-)
Sort :!: :!:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: ¿Porquè vau decidir de passar a Autocaravana? fa 13 anys 4 mesos #27934

en la pagina de inicio tenemos esta AC de la Buerstner www.buerstner.com/es/autocaravanas/modelos/quadro.html
es una perfilada con cama delantera escamotable, vaya que tiene ventajes de las perfiladas y ventajas de las integrales.
aunque no se si existira de segunda mano.

Tonio,
nueva es excesivamente cara, no nos queremos gastar tanto aunque eso de la cama escamotable es muy buena idea. Gracias.

Arizona: Avui diem que sí i demà que no, crec que a menys que ens surti una bona oferta ràpid ens refredarem. Tens raò amb que és una loteria, però el que tú dius, imagina que la compres de segona mà i et surten tots els problemes que heu tingut, uff, jo em pego un tret.

Lolo: ho sè, vaig seguint els dos fils perque potser algù em diu algo que un altre no ha pensat, si en una setmana seguim calents, suposso que el cap de setmana vinent començarem a mirar.

Gràcies!!!!!!!!!

Re: ¿Porquè vau decidir de passar a Autocaravana? fa 13 anys 4 mesos #27939

Tonio,
Suposo que en els automatismes hagues aguantat algo mes, pero la veritat es que sosc bastant cul inquiet i ademés esla automatismes, no et treuen els 11 m. de llargaria del conjunt cotxe - caravana.

Lolo,

Per se madrileny escrius molt bé el catálá.
Soc en Jaume el que vem coincidir en Nauticaravan quan vas anar a recolliir la teva auto.

Salutacions

Re: ¿Porquè vau decidir de passar a Autocaravana? fa 13 anys 4 mesos #27946

• LOLO
  • Visitant
  • Visitant

Lolo,

Per se madrileny escrius molt bé el catálá.
Soc en Jaume el que vem coincidir en Nauticaravan quan vas anar a recolliir la teva auto.

Salutacions

Jaumeeeee...quant temps!
No només en Nauticaravan,també em vas ajudar amb el del Park&Ride... ;-) Moltes gràcies! A veure si coincidim altra vegada...
Una abraçada

Re: ¿Porquè vau decidir de passar a Autocaravana? fa 13 anys 4 mesos #27948

El grup SEA (A-17, Lliça de vall) te una flota de lloguer bastant grand i les posent totes a la venta quan encara no tenen 1 any. Son de segona ma però están totes revisades i tenen garantia de motor (fiat o renault) i d'habitacle.
Son McLouis, per alguns son una marca inferior, pero nosaltres en tenim una i va de luxe. A LLeida, te la podem ensenyar.

Salutacions.
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: ¿Porquè vau decidir de passar a Autocaravana? fa 13 anys 4 mesos #27949

El grup SEA (A-17, Lliça de vall) te una flota de lloguer bastant grand i les posent totes a la venta quan encara no tenen 1 any. Son de segona ma però están totes revisades i tenen garantia de motor (fiat o renault) i d'habitacle.
Son McLouis, per alguns son una marca inferior, pero nosaltres en tenim una i va de luxe. A LLeida, te la podem ensenyar.

Salutacions.

Moltes gràcies Neus, a Lleida anirem demannt per fer visites guiades per les autos, :D :D

Re: ¿Porquè vau decidir de passar a Autocaravana? fa 13 anys 4 mesos #27956

Encantats de ensenyar-vos la nostra AC
Salutacions :)

Re: ¿Porquè vau decidir de passar a Autocaravana? fa 13 anys 4 mesos #27961

• LOLO
  • Visitant
  • Visitant
si veus la Ac de Carlos,has vist la meva... ;-)

Re: ¿Porquè vau decidir de passar a Autocaravana? fa 13 anys 4 mesos #27963

Hola,

Si poguès rebaixar el preu, com veieu aquesta?????

www.acpasion.net/foro/showthread.php?t=28001

Moncayo Mediterráneo 360
Fiat Ducato 2.8 JTD, 130caballos
32900 €
82000 km

Re: ¿Porquè vau decidir de passar a Autocaravana? fa 13 anys 4 mesos #27968

• LOLO
  • Visitant
  • Visitant
molt haurà de rebaixar,doncs per a uneixi Ac de 5 anys... :roll:

Re: ¿Porquè vau decidir de passar a Autocaravana? fa 13 anys 4 mesos #28106

Hola,

Si poguès rebaixar el preu, com veieu aquesta?????

www.acpasion.net/foro/showthread.php?t=28001

Moncayo Mediterráneo 360
Fiat Ducato 2.8 JTD, 130caballos
32900 €
82000 km

Tens raò, Lolo, ja la he descartat.

A sobre fent búsqueda a internet he vista la mateuixa (sí, sí, la mateixa) que fa justos un any la venien per 30000 € i 60000 km.

A veure, ara sí que necessitem ajuda en serio.

El Paco tira endavant, així que comprarem una auto.

Si us plau, digueu-me quines marques son preferibles que evitem. He vist una Joint nova per 36000 € amb la distribuciò que busquem, però el Paco diu que és una mala marca.

Quines marques aconselleu relaciò calitat-preu????????

Re: ¿Porquè vau decidir de passar a Autocaravana? fa 13 anys 4 mesos #28337

• LOLO
  • Visitant
  • Visitant
a mi m'agraden les Challenger,les Miller i les MacLouis(a més de les alemanyes de gamma alta... ;-) )
No us desanimeis,que acabais de començar...a mi em va dur sis mesos,trobar a la meva" bicha" !!
Una abraçada

Re: ¿Porquè vau decidir de passar a Autocaravana? fa 13 anys 4 mesos #28339

Hola lolo, justos acabo de lleguir el teu relat de que estàs emocionat, què maco!!!!

Continuem mirant i aprenent de tots vosaltres, però hi han cosses que s' aprenen amb la ajuda dels companys, per això fem tantes preguntes i insistuim tant.

Una abraçada.

Re: ¿Porquè vau decidir de passar a Autocaravana? fa 13 anys 4 mesos #28343

• LOLO
  • Visitant
  • Visitant
tu pregunta i no et "cortes"...que tots hem passat per aquesta situació... Una cosa...gaudeix del "camí",que és apassionant!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

Alguns viatges

• Ripoll i Camprodon, la ruta del ferro +

Aquest cap de setmana hem aprofitat que no teníem els nens per fer la Ruta del ferro amb bicicleta i visitar els 3 monestirs de la contrada. El de Ripoll, Llegir més
  • Vinaròs i Penyíscola +

El dissabte dia 3 de desembre, cap a les 7:30 vam sortir des de Sabadell cap a Peníscola. Vam agafar l’autopista AP-7 en direcció Tarragona. A l’arribar a Amposta vam Llegir més
  • Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • Països Baixos +

Diari de viatge als Països Baixos, del 5 al 21 d’Agost de 2006, escrit sobre la marxa. Viatgem l’Imma, el Xavi i la Irene (8 anys) en una camper Marco Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12