• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Moltes gracies i... ja la tenim!!!!!!!!!! fa 18 anys 3 mesos #26925

Bé, fa aproximadament 2 mesos us vaig demanar consell sobre comprar una tenda remolc o una caravana. Doncs, gracies als vostres consells finalment vam optar per la caravana. De fet, ja la tenim i fins i tot ja l'hem estrenat: és una Caravelair 486 Luxe i estem encantats (tot i que per muntar l'avancé vaig trigar uns 3 hores). També vull agraïr publicament al Toni de Caravanes Altafulla pel seu assessorament i ajuda. Gracies a tots!!!!!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Moltes gracies i... ja la tenim!!!!!!!!!! fa 18 anys 3 mesos #26926

Moltes felicitats, m' alegro molt.

Ara ens has de conèixer a tots en una de les tantes quedades que organitzem, us esperem.

Re: Moltes gracies i... ja la tenim!!!!!!!!!! fa 18 anys 3 mesos #26928

Roger, vas muntar l'avancé tu sol o et va ajudar algú? Per que tres hores si vas fer-ho tot sol no ho veig tant exagerat.

Jo la primera vegada que vaig munta la tenda (dues persona) vam estar-hi unes 5 hores. L'última vegada jo sol dues hores deu minuts.

Re: Moltes gracies i... ja la tenim!!!!!!!!!! fa 18 anys 3 mesos #26929

Enhorabona per l´estrena. si vas montar ´a vancé tú sol...no està malament per ser la primera vegada.....

I conta , conta... a quin càmping has anat.. com us heu trobat?? que tal la conducció? tot son noves experiències...
Et quedaràs fitxe a un càmpìng? és per saber on anar a pendre les cervesssetes :mrgreen: :mrgreen:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Moltes gracies i... ja la tenim!!!!!!!!!! fa 18 anys 2 mesos #27175

L'hem estrenat al Cambrils Park (càmping impresionant). De fet, nosaltres som de Vila-seca (al costat de Salou i Cambrils). Així que, si baixeu per aquí, tindreu unes canyes pagades

Re: Moltes gracies i... ja la tenim!!!!!!!!!! fa 18 anys 2 mesos #27177

Enhorabona per l'estrena, ara només cal fer-li molts kilòmetres...
Mercè & Cia.

Re: Moltes gracies i... ja la tenim!!!!!!!!!! fa 18 anys 2 mesos #27180

A DISFRUTARLA.ENS VEIEM. brindeM

Re: Moltes gracies i... ja la tenim!!!!!!!!!! fa 18 anys 2 mesos #27182

Enhorabona per la caravana-ou , ara toca gaudir-la al màxim. brindeM

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge en autocaravana per Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria Llegir més
  • Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • Normandia - París +

Aquest any hem anat sobre segur i hem triat un lloc fàcil pels autocaravanistes, Normandia (tota França és agradable per viatjar amb autocaravana) i per proximitat hem aprofitat per visitar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12