• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

barcelona sense campings fa 19 anys 11 mesos #2654

Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: barcelona sense campings fa 19 anys 11 mesos #2657

I es una noticia ben certa.
Es una mena de turisme que no interesa, interesa la gent que va d´hotel, apartaments.......la gent que fem vacances amb caravana o autocaravana som pobres, gent que no aporte res a un pais basat en els totxos i el ciment. Som gitanos ( es el dit, no vull ofendre a ningú).
Avans de marxar de vacances un comercial de la empresa on treballo, em va preguntar on anava de vacances. Li vaig explicar que a Austria. La seva resposta.....ah que guay!! ja teniu hotel agafat per allà?, li contesto...no, nem amb caravana. La seva cara tot un poema, contesta.....clar aixì us surt molt mes economic . (jeje) La meva resposta amb cara de falsa i veu cínica.......home, segons al que tu diguis economic, perque despres de gastarme 3 kilos amb una caravana, 5 amb un cotxe, deixarme lerus a tutipleni amb peatges i benzina, el menjar i les nits que tindrem que pagar als campings, no creus que em surtiria mes " barat" agafar l´avió i pagar les nits d´un hotel????
Es una llastima que aquest pais nomes miri amb bon ulls la gent que passa les vacances a Marina d´or ciudad de vacaciones.
Son tan burrus que els hi fa falta que fassin una ciutat de vacances amb la riquessa cultural que tenim amb tota espanya?
Es lamentable, però no penso cambiar, m´agraden les vacances que fem cada any, la nostre fil.losofia, i cap, cap persona ens fará camviar d´habits.
una abraçada
La vida es dibuixar sense fer ús de l´esborrador

Re: barcelona sense campings fa 19 anys 11 mesos #2658

Doncs així estan les coses, ho sento per als campistes que volen visitar Barcelona ho tenen cru. El tres Estrelles em porta molt bon record, doncs hi vam estar varis estius peró sobre tot el primer estiu de casats, ja que nosaltres vam fer el viatge de noces amb tenda i al tornar la vam plantar al tres estrelles i anàvem a treballar cada dia a BCN amb vespa i sense casc clar que d´aixó fa 33 anys .
Soposo que pocs recordareu també el Barcino que estava a Esplugues al costat d´on hi ha una benzinera a l´encreument de la carretera d´Esplugues que puja cap a la Diagonal i la carretera de Collblanch. Allò si era un càmping urbà
SABER QUE SE SAP EL QUE SE SAP I QUE NO SE SAP EL QUE NO SE SAP; HEUS ACÍ EL VERITABLE SABER.
Confuci.

Re: barcelona sense campings fa 19 anys 11 mesos #2659

Druida, jo sí m´en recordo del Barcino, cada vegada que sortiem de vacances passàven per la porta i m´el quedava mirant.....

Ninfa, a mi m´ha passat el mateix que tu a la feina quan els hi explicava que marxo de vacances amb la cv: "clar, así no has de pagar hotel" :evil: :evil: ..però no es donen conte del que costa conseguir : cv i cotxe, a més el manteniment anual: assegurances i pàrquing, a part de les coses noves que vas ficant.... amb tot el que m´he gastat podria anar-hi d´hotel moltes vacances...

Re: barcelona sense campings fa 19 anys 11 mesos #2661

Marta que jo et feia mes joveneta.
:g) Aixó es léterna cansó que fa el desconeixement i la gandulitis que jo dic dorm , ja que l´argument mes corrent es ah no, jo vull que em serveixin i no fer res. A mi m´han arribat a dir ostres si pel que t´ha costat la furgoneta tens un cotxe molt bo. Quant els hi contesto i per que vull un cotxe molt bo si a nosaltres el que ens agrada es això no ho entenen, com a molt els que son honestos amb diuen quina sort que tens que la teva dona et segueix amb aquesta història OXO . O sigui que ja veieu la culpa la tenen les dones que no volen fer vida de càmping ni aventures. =)) =)) =))
SABER QUE SE SAP EL QUE SE SAP I QUE NO SE SAP EL QUE NO SE SAP; HEUS ACÍ EL VERITABLE SABER.
Confuci.

Re: barcelona sense campings fa 19 anys 11 mesos #2663

el turismo de calidad no es el que se gasta mas dinero.
yo trabajo en un hotel, un hotel de los que se llaman de lujo y no todo es turismo de calidad, como no todo campismo es amor a la naturaleza, etc, etc.
por cierto, cuando explico mis vacaciones a mis compañeros,,,,,, babean.

Re: barcelona sense campings fa 19 anys 11 mesos #2664

Tonio normal que babeen, con cv o ac se hace un tipo de vacaciones que en un hotel es dificil de hacer, y tu lo sabes por experiencia mas que nadie.
Un saludo
La vida es dibuixar sense fer ús de l´esborrador

Re: barcelona sense campings fa 19 anys 11 mesos #2665

Doncs jo quan veig passar un Porsche o altres cotxes, i en David em diu: "Aquest, 7 kilos, aquest 10 kilos, ..." etc. li dic "però si no porta lavabo, llits ni nevera !!!"
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: barcelona sense campings fa 19 anys 11 mesos #2667

es semos unos incomprendidos. Es una lastima para los q nos gusta salir los findes cerca de casa pero bueno ellos alla saludos a todos

Re: barcelona sense campings fa 19 anys 11 mesos #2673

Crec que bona part del mal la tenen els politics son mentalitat pobre
retrgrada i partidista només fan politicas en favor d'uns quants empresaris, pasant-se per el forro tot allo que dona poc benefici,encara que per desgracia no s'oblidan mai de cobrar " l'impost revolucionari"
ja que pago pero no puc aparcar ni pasar per segons ha on.
L'altre part del problema es la cutura de la mateixa gent en general.Si no poden estirar més el bras que la maniga,ja no estan contents.Poder dir que han estat a Paris,Berlin o a Praga en un hotel de 4 o 5 estels i que els 8 dies de vacances els a costat 2000 € per barba,tot lo altre no muda dir que han anat em CV o Ac , quant la majoria son una colla de "polls resusitats" que no saben ni si podran manjar demà
Per altra banda també estaria bé dir que hi ha campings que fa por, amb els famosos "cebolletas",n'hi ha que asta tenan el seu hortet.
Baja que com molt bé ha dit la Ninfa som com uns gitanets (amb perdó)
I per ultim ancara que desconec totalment els campings que heu enomenat penso que les inmobiliaries també i aportan el seu granas de sorra.

Re: barcelona sense campings fa 19 anys 11 mesos #2678

Jo estic totalment d'acord amb en Jofranc, avui en dia muda molt més anar-se'n a l'altre punta de mon amb avió i un bon hotel que estar-se 15 dies a la costa o a muntanya voltant amb la cv o l'ac.
Mireu, ara us explicare una anècdota que ens ha pasat alguns anys, la meva dona abans treballava en una oficina i quan arribava els volts de març o d'abril allò era un poema, les seves companyes feien un veritable concurs de quina era la que feia el viatge més bestia i més car. El secret, demanar un crèdit de 6000 eu. que es reventaven en 8 o 10 dies i a pagar-lo tot l'any.

Quan l'hi demanavan a ella on aniria, ella responia que amb la nostra caravaneta a Galicia o La costa Brava o Sud de França......, la reacció d'elles era: pobreta, es clar com que vosaltres això de viatjar lluny no us agrada!!!. I penses: ai pobres de vosaltres que heu de pagar tot un any una porrada de diners perqué us facin el llit durant 8 dies, perque res de pensions completes i tot aixó, a part el dinar i sopar.

Però ho respecto molt, que cadascú faci el que l'hi demani el cos i si a nosaltres ens agrada això, per molts anys ho poguem fer i que tots vosaltres i ells per suposat ho pogueu veure, oi que si?.

El que diu en Joan (Jofranc) te molta raó, perqué avui en dia el preu del sol urbanistic està desorbitat, mireu, a Andorra a l'entrar a St. Julià de Lòria hi ha el camping Huguet, no se si el coneixeu (queda a sota a ma esquerra al costat del riu), doncs aquest hivern vàrem parlar amb el seu propietari i ens va dir que no li donava més de dos hiverns més de vida, la raó?, doncs que tot el terreny que ocupa el càmping, si el lloga per a magatzems o similar en treura tres o quatre vegades més de diners que si té el càmping plé tot l'any, a més ens va dir que això acabarà passant a tot Andorra ja que com tots sabeu el terreny allí va buscadissim i com ell, tots els altre empresaris de càmpings acabaran fent el mateix.
Conclusió: aquest pas haurem d'acabar posant la cv al mig de la Ciutadella o del parc del costat de casa perqué es possible que això acabi passant a casa nostre.

I per acabar, ja no toco a fons el tema dels "cebolletas" o cevellots com jo els anomeno, perqué es una veritable vergonya veure les coses que es permeten en certs llocs, si campisme vol dir avances d'obra, "planchés" de formigó al mig de la gespa per posar-hi la cv a sobre, tancats de fil ferro delimitant la parcela, caravanes sense rodes i capçals, parceles amb reg automàtic unic i exclusivament per aquell parcelista, 50.000 torretes i 82 nans de pedra, i així un llarg i sensfi d'exemples, jo prefereixo ser gitano però amb caravana i tendall d'estiu o avancé i punto!!!.

Salutacions a tots ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: barcelona sense campings fa 19 anys 11 mesos #2684

ja que ens critican ¿que em dieu del que volian anar al caribe amb iberia aquest any? amb iberia o amb un altre , els problemas del aeroport que tenen els que viatjen de "rics" ja amb direu, tots amb una cara, nomes poden fer 7 dias, y nosaltres viatjem con señors amb la nostre casseta que no els hi falta de res, com diu el anunci ||Y QUE MIREN!!

Re: barcelona sense campings fa 19 anys 11 mesos #2687

Aixó com diu el Laporta : QUE N´APRENGUINNN.
Confuci.

Re: barcelona sense campings fa 19 anys 11 mesos #2698

Sempre he pensat que aquest problema es solsament cultural ;-)

Hi ha gent que els hi agrada invertir els diners que guanyen tot l `any amb molt d´esforç la gran majoria....en " toxos".. ho veuen com una inversió.. sempre escolto que diuen....pels nens el dia de demà :roll: Encara que no puguin anar al apartament durant l ´hivern perque resulta que està a la platja fa fred i no hi va ningú... o l´edifici en questió l´hagin comprat bé de preu a "torrevieja"Alicante... a 12 km de la platja.. i sense aire acondicionat......perque aqui .. diuen que no poden comprar... :-| i es clar no hi poden anar mai.. només al estiu...
però els que han de pagar la hipoteca i trevallar com bojos son ells 8O
N´hi ha que aquests mateixos diners tant punyeteros.d´ obtenir.. els hi agrada cremar- los en uns 10 dies a qualsevol complex hoteler....de qualsevol ciutat.... quan mes lluny ...sembla ser .. mes estatus et dona.... i més hipoteca...!!!!!! 8O =))
Aquesta societat....pobreta.... 8O
i n´hi ha que estan totalment bojos como jo!!!
que els hi agrada hipotecar una mica el seu temps i esforç ... en comprar caravanes, autos, campers, etc, etc..... fent un camí que no s´acava mai...... aprenent de la gent que es creua , del que veuen i del que descobreixen en tot moment!!!! ... ser viatgera... es el que he decidit... NO M¨HO HA IMPOSAT NINGU!!!! ;-) i estic orgullosa d´això.

Mª josé :mrgreen:

Re: barcelona sense campings fa 19 anys 11 mesos #2703

Ven romiat, despres de tot els pobrets que anem em CV o AC, en acabar
les nostres respectives vacances,la major part de les vagades molt mes
maques i bones, que no pas tota aquesta altre colla, ens queda el gran
problema de dicidir on anirem el proxim cap de setmana,ven al contrari
dels altres que es pasen la resta del any, pensan com pagar les
ultimes vacances :mrgreen:

Re: barcelona sense campings fa 19 anys 11 mesos #2707

Jofranc, has donat al clau...decidir on anem el pròxim cap de setmana!!!!...quin problema....i desprès l´esforç que hem de fer quan anem a les trobades...has de menjar tot el que hi ha i xarrar amb qualsevol...... :roll: .... això sí que e´s un problema... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Escapada pel Ripollès +

El Ripollès és un bell racó del Pirineu on la muntanya, de mides raonables, comença a donar pas a valls amples i fèrtils, preàmbul de la rica plana osonenca... No Llegir més
  • Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • Normandia i Puy du Fou +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • La Franja i el Maestrat +

Sortim de Martorelles (Mollet) i agafem  l’AP-7 en direcció Tarragona. Ens desviem cap a Reus, per la N-420 passem per Móra i Gandesa. A Gandesa fem la primera parada. Cal Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12