|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Aquest cap de setmana 19 i 20 d'abril, hi ha jornada de portes obertes a l'empresa Expocamping de QUART.
Els gironins ( dic gironins pq ho tenim més aprop), no és per fer publicitat,... però si que és una bona ocasió per veure les autocaravanes d'una manera tranquila... |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Doncs mira, potser m'hi acosto el diumenge. Sabeu si tenen CVs també?
|
|
|
Aprofito el teu fil per finformar que a M3 a Vilafranca tanbè fan jornada de portes obertes.
A més diuen que hi hauran descomptes pels que anem. |
|
|
a Central del Caravaning, (Barberà del Valles) també.
Us recordo o informo que es celebra la fira del turisme de Catalunya, impotant recurs pels que encara no saben on aniran aquest estiu. Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.
|
|
|
A M3, per poc que pugui, no m'hi acosto mai més... I em sembla que no sóc l'única!! :evil:
|
|
|
Aquest cap de setmana fan jornada de portes obertes a tots els centres de caravàning de Catalunya.
El Gremcar està fen difusió per varis mitjans de comunicació. Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Hola, Em podríes aclarar això? Què va passar? |
|
|
................ Serà que els preus estan pels nuvols ???
................ Serà que han baixat les ventes ??? ................ Serà que ja no sabem on aparcar i pernoctar amb les nostres AC ??? ................ Fa temps que els venedors de AC s'haurien d'haver possat les piles i potser les ventes no estarien estancades :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Correcitys, aprofito el fil per dir-te que aquest cap de setmana passat vam fer " el cami de ronda" que ens vas proposar (el setembre passat :mrgreen: ) pero ens va agradar molt, quan poguem , estem pensan fer el cami que va de Roses a Cadaques.
Salutacions |
|
|
Si vols obrim un fil i t'expliquem..., a mi que no m'esperin, tampoc, i amb això no vull dir que els altres siguin una passada. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
JOFRANC, ens agrada que us agradi la zona del cami de ronda, a les comarques gironines, (no és per rés, 8-) hi ha racons molt bonics,..
|
|