|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hla com he dit m'he comprat una caravana de segona ma i m'agradaria que m'he recomeneu lo necesari per la caravana i avance com per exemple la taulade plastic? las cadires, les llums els matalasos.....tot lo que pugueu lo que es mes comode, ja que soc novata i no tinc ni ideia.
Salutacions i fins aviat!!!!! :roll: |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Primer potser seria bo saber qui us li voleu donar a la caravana-ou i quina mida té o quin model és.
Per cert :roll: benvinguts a aquesta gran família, i no patiu, entre tots intentarem ajudar-vos en tot allò que puguem. Atentament, Bitxitos |
|
|
Hola,
Benvinguts. A veure, si es una caravana de segona mà, poques coses necessitaras. Tot depend tambè de l' us que livolgueu donar: fer ruta o càmping estàtic. A mí per exemple no m' agrada cuianr dintre de la caravana, per això tinc un camping gas i la seva bombona blava. Per descomptat, 1 taula i cadires. 1 caixa d' eines 1 allargador de corrent La conexiò de llum de la caravana a la corrent si tè WC els líquids Plats, gots.... estris per cuinar Nosaltres tenim tambè un foco pel carrer Matalassos ja els hauria de portar la caravana. No sè, explica més coses i si ens vols conèixer a alguns, estem preparant una quedada pel pont de maig a Tarragona, seràs molt benvinguda. |
|
|
La caravana fa un 6 mts. amb sembla aket dissabte la nem a buscar es de 6 persones es una canada , si que te matalassos pero al ser veia no m'agrada dormir amb els mateixos, nosaltres anem de camping a la costa brava.
Jo tampoc penso cuina a dins tindre que comprarme una tenda per la cuina. Ja algu de la comarca de girona que sapiga alguna botiga qur hi hagi coses per la caravana? Arreveura |
|
|
Benvinguda,
aquí tens un munt de coses per portar... www.totcamping.cat/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=1 Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Si viatges amb la CV, has de mirar l'estat dels pneumatics.
Has de tenir en compte que encara que estiguin be de dibuix, el sol les fa malbe. S'haurien de canviar els pnematics cada 5 anys. -Estabilitzador, si no en porta. -Roda de recanvi. -Gat hidraulic per aixecar la CV -Clau que s'adapti als tornillos de les rodes. Generalment és la mateixa mida que la clau de les potes, però amb aquesta no pots fer gaire força. -Precaució per la carretera. Enhorabona per la nova adquisició i benvinguda a aquest mon. Salutacions
|
|
|
Si aquesta caravana ha estat molt de temps a la intempèrie, jo miraria ben be l'estat dels baixos, humitats, etc, fora bo tambe repasar l'estat dels frens si es que en porta, ja que si ha estat parada molt temps, es possible que estiguin agarrotats.
Si tens intenció de deixar-la en el mateix lloc i no fer ruta, llavors el repas és mes important de la part interior, per exemple, que les gomes de portes i finestres estiguin en bon estat, sempre es interesant sucarles una mica amb vaselina, així recuperen una mica l'estat inicial, revisa també que no hi hagi cap gotera, que les aixetes, cuina, calefacció i nevera funcionin correctament, amb el gas no s'hi pot jugar i de la part elèctrica també caldria fer una revisió. Nosaltres acostumem a voltar, si fa bo, cuinem fora amb una placa elèctrica pel tema dels fums i greixos i nomes montem una toldilla d'estiu per fer una mica d'ombra, d'avancer ni en tenim. En fi, que tinguis una bona estrena i la disfruteu molt. Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
|
|
|
Benvinguda siguis HF
Enhorabona per la adquisició de la caravana-ou . -Referent als matalassos, pots anar a un tapisser que et faci les espumes noves i tu després tapissar-los. -Sobre la cuina, també pots cuinar a dins l'avancé en un raconet amb una taula i així t'estalvies de comprar i muntar la tenda-cuina. -Sobre botigues d'accessoris, diguen's per on vius o la comarca, potser a prop de casa teva en tens alguna d'interessant. Per la provincia de Girona, tret d'una a St. Pere Pescador (CampingShop), no en sé cap més. Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Benvinguda Júlia, espero que et trobis a gust entre nosaltres. Com deien els companys, els estris que necessitaràs depenen molt de l'ús que li vulguis donar a la caravana. Si penses fer ruta, quan més lleuger millor, però si has d'estar fixe el pes ja no és tant important.
Per comprar accessoris per la caravana, jo només puc recomanar-te ESMI, a l'entrada de Besalú (venint des de Banyoles), que és on nosaltres guardem la nostra. Fins aviat! Mercè & Cia.
|
|
|
Moltes gracies a tothom.
Merce jo soc d'olot amb ve de passada!! Sabeu si l'escuma dels matalasos es molt calurosa a l'estiu? el meu nen dormira a les lliteres i son bastant estretes i ja escuma. salutacions!!!!! dance |
|
|
Benvinguda a casa teva Julia.
Els meus companys ja t'han donat uns magnifics consells. Una abaraçada desde Navarcles. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Julia, benvinguda i enhorabona per la compra.
Dels estris , primer porta alllò més imprescindible: plats, gots coberts, una sarten, una cassola...elspltas poden ser de melançmina, pesan menys..... i la resta... donsc quasi que, abans de comprar res, espera que et faci falta dues vegades, sino t´ompliràs de trastos. Els matalassos , també els pots mirar a Ikea. Molt important: estabilitzador, i rodes. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Hola Julia, benvinguda. Sobre el tema de les escumes crec que et puc assessorar una mica, per un costat perque canviar els matalassos va ser el primer que varem fer quan varem comprar l'autocaravana, i per l'altre perque som tapissers i venem matalassos de totes menes. Els matalassos que tenim nosaltres a les lliteres i a la caputxina, i tambe als coixins que fan llavors de matalas, son d'una escuma que es diu HR. Es l'escuma que es fa servir de suport per els matalassos de viscolastica. Es de recuparació lenta amb el que et durara més temps en bon estat. Si no et vols gastar tants diners pots fer servir l'escuma de tota la vida, la de densitat 20, es normalment de color groc -20 kg per metre cubic- Jo no l'agafaria més densa perque estaras molts dies que la trobaras molt forta i si no hi estas acostumada no dormiras be. En quant al tema de la calor, hi han uns protectors acolxats i ajustables de cotó que faran que no estiguis en contacte directe amb l'escuma o amb la funta de punt del matalas i si ja per postres pots posar-hi un llençol de sota de cotó... dormiras millor que a casa. :D :D :D Espero que us siguin utils aquests petits consells i que disfruteu moltissim amb la caravana. |
|