|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bon dia, bon’ hora!
Ja fas un parell de dies que estic visitant aquest fòrum. Per a mí açò dels fòrums és del tot nou. Perdoneu, ara me n’he adonat que no havia fet la meua presentació. El meu pseudònim (nick?) és Perecompte i tinc una caravana plegable, que feia uns quants anys que, per motius familiars i antigor del cotxe, no la utilitzava. Ara que vull posar-la i posar-me al dia, els meus fills m’aconsellaren buscar per internet informació i ... Heus-me ací. Pel moment no iniciaré cap fil continuaré a l’aguait, però potser quan sàpia millor com funciona el fòrum m’atrevisca a iniciar-ne un ...de Plegables. Supose que haureu endivinat per certes paraules que soc valencià i si no és així, puix us ho descobrisc... Fins prompte. Perecompte VERGONYA, CAVALLERS, VERGONYA
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Benvingut PEre, i enhorabona per decidir-te a entrar al món del càmping.
Precisament hi ha una forera valenciana que també tenia (crec que encara la té)I una cv plegable.... i també hi han més, de forers valencians voltant per aquí. I qualsevol dubte ja saps....pregunta. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Hola,
Benvingut, tabt de bo et trobis agust entre nosaltres. No dubtis en preguntar que segur et donarem un cop de ma. |
|
|
Benvingut!!!
No pateixis que t'entendrem molt bé i si no preguntarem. Ens anirà bé per ampliar les conexences vers el Valencià. Tu no et tallis. Endavant, com a casa teva. Salut. |
|
|
Benvingut siguis!!! HF
Ara a posar a punt la vostra "caseta" plegable i a voltar mon. :mrgreen: Si des d'aquí et podem ajudar a resoldre algun dubte, endavant, per això hi som. Salutacions No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
¡¡ Bienvenido al foro !!
Aqui encontrarás un montón de gente estupenda, dispuesta a ayudarte en todo lo que sea necesario. Me alegro de ver a otro paisano por aqui, ahora solo nos falta coincidir en alguna kedada y conocernos. Por cierto contra mas valencianos seamos mas fuerza tendremos para hacerlos bajar hacía aqui, que de Tarragona no pasan. |
|
|
Benvingut siguis company !!! HF
|
|
|
Benvingut Pere i familia al foro!!!
Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Benvinguts, familia desde Castelldefels
|
|
|
:D Gràcies a tots, em sent una miqueta "aclaparat" per la rebuda que m'heu fet, no m'ho esperava. Feu sentir-se com si ens coneguerem des de sempre. Gràcies
VERGONYA, CAVALLERS, VERGONYA
|
|
|
Hey !!! Hola , que tal ??? Soc la Mària , y tambe soc de Valencia , com diu la carlina , a vore si van baixan per açi , besets per a tots :D .
|
|
|
Holaaaaa Holaaaaa Holaaaaa ......................BENVINGUT !!!
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|