|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Tots hem sentit a parlar que les autopistes franceses són molt insegures. Nosaltres hi hem dormit molts anys, primer amb CV i ara amb AC. Sempre busquem àrees que tinguin hotel i ens plantem al davant de tot, on sempre hi ha gent que va i ve. Si no trobem hotel, busquem un lloc ple de camions i ens hi fiquem pel mig. Jo hi dormo ben tranquil·la. Sempre he pensat que, com en moltes coses, el que passa s'explica i es va inflant fins arribar a ser una llegenda.
Aquest any, però, ho hem pogut palpar DOS COPS!! No ens han entrat i adormit amb esprais, com és el que se sent més (inflat o no). Durant el viatge d'anada, a l'àrea més propera a Alemanya, ens van forçar el pany del copilot. La clau no entra per fora però es pot tanca per dins sense problemes. A la tornada.. altre cop. Van tornar a obrir la mateixa porta. Al matí vam veure que només estava ajustada. Tenia el "sistema Fermín" posat i no la van poder acabar d'obrir. La pega ( o no?) és que el cable deu estar massa tibat i la porta no es va obrir suficientment per fer saltar l'alarma. Ho he de revisar. Uns valencians que vam trobar a Friburg ens van dir que a ells també els havien obert la cabina i els havien pres algunes coses que hi tenen. Es veu que ara ja no hi podré dormir tan tranquil·la... |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Realment és un problema això de la seguretat...no poder dormir tranquila et pot crear un estat d´ansietat molt perjudicial. Pel que he llegit, és un del temes que més preocupa als autocaravanistes, i clar , com que ara hi han més , es veu que s´ha posat de moda intentar obrir-les.
Sento molt el disgust, però sort que no han pogut fer res. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Crec que aquets problema es generalitzat... no només pasa a les àrees d´ autopista.
A nosaltres en aquest vistge ens ha pasat una cosa asemblada... Estavem dormint a strasburg en un parc molt gran acompanyats de almenys 10 autos més i alguna camper... i a les 4 o 5 del mati tres arabs volien endur-sen les nostres bicis... però la calor va fer que no poguessim dormir i contemplar com s´apropaven els nois...no ho hagueren aconseguit perque anaven molt ben lligades... però el susto no t´el treu ningú. El Manolo els hi va fer un crit huracanat i els nois varen contestar..."a tomá po culo"... jajajajajajajaajjaji varen marxar corrent com conillets espantats Nosaltres posem la alarma i una mena de sistema fermin que ha fabricat el Manolo jejeje..es un sistema Fermmanolo jajajjaaj y va de conya!!!! Si s´ obre una porta del devanat s´obre el suficient perque la alarma soni.... i si volen obrir una finestra o la porta del habitacle , la alarma volumetrica, també sona... aixi que... a dormir tranquils!!!!!!!!!! Això no vol dir que strasburg sigui una ciutat menys segura que una altre.... a tot arreu hi ha de tot només hem de tenir cura...... La veritat es que aquest fets no ens ha de fer agafar por... sinó que ens ha de servir de pensar en tota la seguretat posible que posdem tenir...i posar- la en pràctica.... Mª josé :mrgreen: |
|
|
Mireia i Mª josé, es una veritable llàstima que una família estigui esperant amb ansietat les vacances per gaudir-les i que aixó signifiqui que un s'hagi de preparar amb tot tipus d'estris per salva-guardar les seves humils pertinences que poden estar dins o fora dels elements d'acampada.
Quan arribarà el dia que hom pugui estar tranquil del tot?, aquest pas haurem de fer com els pagesos que fan un tancat amb fil elèctric perque no s'escapin les vaques, doncs farem un tancat al voltant dels elements dins i fora dels càmpings (perque als càmpings també pasa diguem-ho tot)perqué no s'hi acosti ningú. Que trist que arriba a ser...... El que compte es que nomès sigui això, un ensurt i tant debò que no es repeteixi i pugueu viatgar més tranquils. Salutacions No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
La meva sogra porta 15 anys de " cebolleta" en el camping roca grossa aprop de calella i ja l´hi han entrat a la caravana tres o quatre vegades.... no es pot estar tranquil ni en els campings!!!!!!!!!!
D e tota manera .. penso que el millor es pasar una mica i no pensar- hi massa... sino no sortiriem de casa !!!! fins i tot a casa hi poden entrar :roll: ...en fi...que hi farem!!!! Mª josé |
|
|
Com be dieu es un tema recurrent i crec que cada vegada anirà a mes doncs les situacions socials actuals sembla que van cap a propiciar un enduriment de la inseguretat ciutadana, llavors queda clar que el millor es seguir millorant les mesures de seguretat actives i passives al nostre abast i confiar amb el nostre bon ull a l´hora d´escollir el lloc de pernocta. Tinc un company de feina que l´estiu passat li van buidar l´autocaravana a Lieja aparcat a la plaça de l´ajuntament, estava desolat, li vaig aconsellar un cadenat de porta a porta i les altres mesures habituals, aquest estiu a anat a la Toscana i al tornar li vaig preguntar per la seguretat i amb va dir que perfecta, dic doncs ha anat be el que et vaig aconsellar i em respon; a no he tingut tems d´instalar-ho encara, explico l´anecdota per que crec com he dit abans que una part es sort i altre precaució, a la zona on em ballugo mes, El Baix Llobregat veig moltes AC que han pernoctat a llocs on no se ens ocurriria mai a nosaltres fer-ho i no els hi passa res i en canvi com dieu et poden robar en un camping.
SABER QUE SE SAP EL QUE SE SAP I QUE NO SE SAP EL QUE NO SE SAP; HEUS ACÍ EL VERITABLE SABER.
Confuci. |
|
|
Aquest any per la autopista de frança que vist algunes areas amb vigilancia de policies que anavan amb bicicleta per l´area, despres tambe he vist areas que en les zones de aparcament estan vigiladas amb camares de video i que ho anunciavan amb lletreros kilometres abans. Igualment jo amb la caravana encara que perdi el temps i diners prefereixo desplazarme de l´autopista i anar a dormir en un camping i el dia seguent continua viatge, tambe els nens jugant una mica en el camping, cosa que en l´areas no podem jugar i menys anar amb la bicicleta.
|
|
|
Un dubte...
Quan som a dins de l'AC, crec que els costarà força entrar: "Fermins", alarmes, cintes, cadenats, pestells... Pots assegurar TOTES les portes (cabina i habitacle) Però... quan no hi som hi ha una porta que no es pot assegurar, ja que per algun lloc has de sortir i tancar-la només per fora amb el pany normal. Com ho feu? Per cert, els panys Fiamma de seguretat que es poden posar a la porta de l'habitacle, no crec que siguin massa segurs. He sentit dir que més d'un s'ha trobat que amb la seva clau obre d'altres panys!! |
|
|
Mireia .. aquest nadal passat.. estavem a Segovia visitant la ciutat i ens van entrar per la finestra del menjador...la van trencar amb algun objecte i la alarma va estar sonant fins que es va parar.. ... però ells van pasar de tot... i només s´en van endur la roba de la meva filla gran que te 13 anys...en fi... per moltes coses que hi volguem posar perque no hi entrin... sempre hi troben alguna manera de entrar-hi....
Nosaltres posem totes les mesures de seguretat que tenim... si dona la casuilatiat que entren un altre cop.... ens farà molta rabia i ens emprenyerem moltisim...sobretot jo.. ho reconec........ pero despres hem de pensar fredament que tal dia farà un any... sinó no viuriem... Mª josé |
|
|
Mireia amb una AC no se com es pot fer, nosaltres anema amb una California i poso un cadenat a les portes devanteres i sortim per al portó lateral i tanquem amb el comandament a distáncia, si algún dia séspatlles aurem de veure que fem 8O
SABER QUE SE SAP EL QUE SE SAP I QUE NO SE SAP EL QUE NO SE SAP; HEUS ACÍ EL VERITABLE SABER.
Confuci. |
|
|
Mireia, jo també crec com diu la María José que poden entrar per allà on vulguin.
De totes formes, nosaltres tenim un pany extra a l'habitacle, que per dintre es tanca amb pestell, i per fora va amb clau, de la casa ABUS Security. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
No, no, ja ho sé que poc s'hi pot fer. A nosaltres també ens van entrar, l'any passat, per la finestra del labavo. No teníem posada la volumètrica i van remanar tan com van voler. Es van endur tot el que van trobar: mòbil, mp3, rellotge i anell de casat del Nasi, càmeres fotogràfiques dels nens... i no sé pas quantes coses més. Erem a la platja i, és clar, no t'ho pots pas emportar tot a sobre! Quan van sortir per la porta l'alarma devia sonar però a ells ja només els quedava córrer ben carregats amb tot el que s'enduien. Només esperar, com dieu tots, que no ens torni a tocar gaire aviat.
Druida!!! Ostres, aquesta sí que seria bona! Ja us veig forçant el pany i a sobre que us prenguéssin a vosaltres com lladres!! |
|
|
Encara em quedaria l´opció d´entrar per el portó de darrera, peró vaja espero no trobar-mi. Per la porta del conductor fins i tot em vaig fer una sobretanca de seguretat encara que sols la poso en contades ocasions.
www.foro4x4.com/foro/index.php?topic=7119.0 SABER QUE SE SAP EL QUE SE SAP I QUE NO SE SAP EL QUE NO SE SAP; HEUS ACÍ EL VERITABLE SABER.
Confuci. |
|
|
Nosaltres hem dormit aquest mes tres díes en àrees de servei i l'únic que hem fet ha estat no quedar-nos a la primera que hem vist ni en el primer lloc.
Suposo que tal com us sento, també hem tingut sort. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|