|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola a tothom,
ja som a casa, sense cap problema. fer un bateig d'autocaravana fen 11.000 km no ha estat gens malament. hem anat a Noruega i la veritat es que hem gaudit durant tot el viatge de paissatges meravellosos i d'anecdotes divertides i fantastiques. estem molt contents, el mon de l'atocaravana ens ha alucinat, es a dir que tota la familia estem totalment decidits a pertanyer a la familia autocaravanista durant molts i molts anys. sempre haviem anat de camping, pero això es molt millor. han estat 5 setmanes fabuloses i 11mil quilometres per recordar. una abraçada a tothom. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Pelusilla, m'alegro que hagueu tingut una estrena tan positiva, i n'hagueu disfrutat tant tots plegats. Noruega no pot decebre ningú.
Suposo que heu tingut prou gas, oi?. Doncs, apa, a preparar més sortides i viatges !!! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
gràcies Eva,
sons si, el tema del gas ben resolt. vàrem sortir amb la bombona de propà i per si de cas vàrem portar una bombona de butà petita. dos dies abans de tornar, el gas es va acabar, però và ser el dia 18 d'agost i funcionava desde el dia 15 de juliol. genial. moltes gràcies |
|
|
Ens alegrem molt, tant la Margarida com jo, de que us hagi anat molt bé aquest fabulós gran viatge que heu fet.
Espero que et recordis, que abans de marxar, em vas dir que ens veuriem a la tornada. Apart de que si expliques el viatge, en aquest fòrum, tal com vam quedar ens agradaría molt poder sentir el relat en directe i veure les vostres fotos a l´ordinador de casa meva, abans o després de dinar. Una forta abraçada a tota la família i comença a preparar el día. Jordi i Margarida Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.
|
|
|
Hola Jordi,
la veritat es que ha estat un viatge magnific. i per suposat la trobada amb vosaltres està en peu. he vist que heu fet una viatge molt maco també, es a dir que tindrem un dia de trobada interesant, aband de dinar expliquem un dels viatges i a la tarde l'altre, serà divertit. un petonas enorme per tu i per la margarita. ja tinc ganes de que ens veiem. |
|
|
Pelusilla, ens alegrem molt de la vostra tornada i de que ens possis les dents llargues amb el teu viatge... :evil: ...és broma....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
pelusilla,benvingut sigueu un altre cop,m'alegro molt que us agi anat tot
bé ja que un viatge d'aquetes caracteristiques gairebé ja no es viatge, més haviat es una aventura, ja ens en feras cinc centims. Joan |
|
|
bienvenido, y q peaso viaje te has dado 5 semanas y 11 000 km ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh q envidia saludos a tod@s
|
|
|
Benvinguts!!!!!
:mrgreen: :mrgreen: Mª josé |
|