|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
He sentit a dir que hi ha un lloc especific per apacar autos en una zona d'aquestes pistes.Es veritat???.Algú m'hen podria fer 5 centims.Coordenades,serveis que te,si es lluny de les pistes etc....
Moltes gràcies. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
hola Jepi, nosaltres haviem dormit en el parking que hi ha a mà dreta al costat del aparcament gran on hi ha o hi havia el eliport, tens el remontadors alla mateix.
De fet nosaltres dormiem alla perque es just on començen les pistes d'esqui de fons, mai ningu ens havia dit res, esclar que que ja fà uns tres anys d'aixo. Nomes te l'inconvenient que a partir de les cinc queda mes solitari que la una, pero aixi un esta mes per la familia. Salutacions i bona esquiada |
|
|
Perdona m'havia descuidat dels serveis,per buidar posiblemet pots fer-ho
al lavabo i per omplir per qualsevol lloc baixen regs d'aigua... si portes un bidonet tindras l'aigua que vulguis. Adeuuuuu :mrgreen: |
|
|
Hola Jofranc,gràcies per la informació.El meu problema es que no he estat mai allí i no se quin es el parquing del que parles,es a pas de la casa o a grau roig???Per que nosaltres entrarem pel port d'en valira.
A veure si m'ho pots aclarir.T'ho agrairia. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
doncs haviam Jepi si se explicar-ho.
Tu dius que estaras el port d'envalira, be doncs quedaras situad just entre Grau-roig i el Pas de la Casa. Si vas cap el port des de la Seu primer tobaras Grau-Roig i aqui nomes hi ha un gran parking on hi troberas un restaurant, lloguer d'esquis, bar i en un petit parking, entran a ma dreta hi ha el heliport que et comentaba i on hi hem fet nit alguna vegada pero a partir de les cinc de la tarda tal i com et vaig comentar que una mica solitari. Si vols una mica mes d'envien doncs et recomano el Pas de la Casa, aqui i tens una area per ac,s que sol estar ple i tambe hi ha aigua per omplir(sempre que no estigui glaçada esclar), aquest parking es divideix en dues zones una de pagament ( que no recordo quan val) i una altre juts al costat que es sense pagar, aquesta area queda al costat de la frontera amb França, aqui les pistes et queden una mica mes allunyades, pero es diferent de grau roig aqui esta ple de botigues ( que tambe tencan d'hora). Si hi vas per Setmana Santa tindras temps de mirar i triar ja que amb el mateix forfait tens les dues zones que son esquiables i podras observar que es el que t'interesa mes. A tots dos llocs estaras be. Si necesites quelcom digau Salutacions |
|
|
Moltisimes gràcies Jofranc,ara m'ha quedat clarisim.A veure si ho fem servir,perque tenim dos posibles sortides i encara no hem decidit.
Una abraçada a aquesta gent del Lluçanes. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|