• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Roba bruta fa 19 anys 11 mesos #2519

L´altre dia em van preguntar que feia amb la roba bruta quan anava de vacances..... :roll: ....i m´ha creat una curiositat ......jo vaig omplint bosses del super i ficant-les sota l´arcó, desprès , al recollir les fico a la maleta...això quan la durada del viatge no implica fer rentadores, clar...

Vosaltres com ho feu? :roll:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Roba bruta fa 19 anys 11 mesos #2521

Nosaltres com diu la Mafia, la roba bruta es renta a casa, je je , portem un sac de roba una mena de petate y allà va tota la roba bruta i directe a la rentadora de casa. Crec que es mes una qüestió de planificació de la roba que t´emportes segons el viatge que fas, com que normalment no fem sortides de mes de quinze dies generalment sols es tracta de fer una bogada de la roba interior i a corre. Clar que els que portin criatures la cosa que serà mes complexa, jo recordo la primera caravana que teníem que encara no hi havia dodotis i teníem que rentar els bolquers a ma, ara tot es mes fàcil però també mes car.
SABER QUE SE SAP EL QUE SE SAP I QUE NO SE SAP EL QUE NO SE SAP; HEUS ACÍ EL VERITABLE SABER.
Confuci.

Re: Roba bruta fa 19 anys 11 mesos #2523

Nosaltres també portem dues bosses grosses tèxtils, una mena de coixineres, per tal d'anar-hi posant la roba bruta.
Al viatge llarg de l'estiu rento la roba un cop per setmana. Dels llençols en porto recanvi, els canvio a mig viatge, i ja els rentaré a casa.

Aprofito el teu fil, Marta, per tal de preguntar com guardeu el calçat que viu a l'auto o a la caravana, com per exemple, sabatilles, xancletes, botes de muntanya.

Jo fins ara he tingut cada parell en una bossa de supermercat, però ara que he aprofitat per fer neteja general anual de tot plegat, sacs, coixins, sabatilles, xancletes, etc. m'he plantejat que potser seria millor tenir-ho en fundes de roba, que no estigui tan plastificat, oi?
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Roba bruta fa 19 anys 11 mesos #2524

en un altre forum parlaven de una minilavadora de 2 kg. que fer la roba intirior ja aniria be,el problema es que ningú sap on la venen, nosaltres cuan en tenim molta entrem a un camping y fem bugada :-P

Re: Roba bruta fa 19 anys 11 mesos #2527

nosotros tambien llevamos dos bolsas de lavanderia, en una metemos toda la ropa sucia y cuando esta llena se hace una lavadora, luego depende del clima secadora o se tiende, claro esto en vacaciones, en salidas de fin de semana se lava todo en casa.

Re: Roba bruta fa 19 anys 11 mesos #2529

Nosaltres també omplim bosses i la rentem a casa. De fet, és el que hem esata fent tot avui perquè vam arribar ahir al vespre després de gairebé tres setmanes.
La rentadora petita que comenteu és una Jata. Jo en tinc una però no ens l'emportem perquè implica gastar força aigua i si no vas a campings no va massa bé. Crec que s'ha de trobar a qualsevol botiga d'electrodomèstics perquè la marca Jata és coneguda.

Re: Roba bruta fa 19 anys 11 mesos #2531

Je je....veig que més o menys tots fem el mateix....

EvaV, jo abans amb el carro tenda i l´altre caravana, com que havia de montar l´avance (al menys el sostre ) tenia un penjador casolà per ficar-hi les sabates. Ara amb el caravanstore no el puc posar i m´estic mirant aquesta mena de penjadors estrets que hiha als xinos amb cremallera per posar-les a dintre i penjarles al caravanstore... quan canviem de càmping només és desengaxar de dalt i les sabates queden totes recollides.... suposo que no deu ser igual depràctic per la ac.....ja que ho hauries de penjar dintre d´un armari...o potser al bany?.....

Re: Roba bruta fa 19 anys 11 mesos #2532

Marta, gràcies.
Nosaltres tenim poc espai per al penjador que dius. A l'armari, a part de la roba penjada, ja ens hi van les tovalloles de dutxa, les de platja, les bosses de viatge buides per si hem de fer nit fora de l'auto a un ferry, les guies de viatge, en fi...
Però sí que miraré si trobo res als xinos, potser més individual, per tal de posar-ho al compartiment de cadascú.

Mireia, com ho portes ? La meva assecadora aviat treurà fum !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Roba bruta fa 19 anys 11 mesos #2535

Jo també estic enfeinada amb les rentadores, la rentadora va a tope, però això vol dir que he estat molts dies sense donar ni brot, oi?
Nosaltres posem la roba bruta en una mena de sac de rejilla que quan no el fas servir queda plegadet i no ocupa res, el vam comprar fa un mes en un mercadillo i ens va costar un euro, i la veritat és que ens anat força bé. Als peus del llit ens queda un raconet i el vaig posar allà i a més també he posat penjat de una prestatgeria una cosa penso que com diu la Marta (aquesta la vam comprar al Ikea) de tela que te com prestatges on vas posant les sabates i ens anat genial per no tenir-les pel mig de la cv.

Re: Roba bruta fa 19 anys 11 mesos #2541

EvaV... FATAL!!!
Vam posar en marxa la rentadora i l'assecadora el divendres a la nit. Van parar unes hores però van tornar a engegar TOT el dissabte. Avui al matí hem fet l'última!! De fet, rentar i assecar és fàcil, el que empipa més és planxar-ho tot, no?
El que comentes de les sabates, nosaltres les posem en dos arcons petits que hi ha sota els graons que tenim per pujar al llit del fons de l'AC (sobre el garatge). Les que no hi caben, com les botes de muntanya, les posem al garate, en un arcó d'aquests de plàstic, junt amb pals de caminar, pilotes... i coses d'aquest estil.

Re: Roba bruta fa 19 anys 11 mesos #2544

Malena, tu ho fas de gust per tornar a marxar, eh, això de la rentadora !!!

Mireia, a l'agost a casa meva no es planxa (gairebé), anem tots de filosofia Adolfo Dominguez, fins que arribi el setembre amb els reforços, les escoles, la resta de rutines (de moment l'única rutina que hem recuperat és la d'anar a treballar, però vestim més informals) ...

A l'auto no hi tinc garatge, però si un enorme sofà sota el que hi ha un gros arcó, i ara per ara les botes de muntanya van allà, però vaig a veure si trobo alguna funda tèxtil per guardar-les, perquè em fa patir que no puguin respirar gens dins les bosses del supermercat.

Re: Roba bruta fa 19 anys 11 mesos #2545

¿Cuando estais en ruta planchais? nosotros nada, nada de nada,

Re: Roba bruta fa 19 anys 11 mesos #2546

Tonio, en ruta ni hablar. Creo que Mireia y yo nos referíamos a planchar la montaña de ropa que hay que lavar una vez de vuelta a casa.

Re: Roba bruta fa 19 anys 11 mesos #2550

Nosaltres posem la roba bruta dins d´una mena de rejilla com diu la Malena que també em va costar un euro als xinos... que despres quan no es fa servir es plega... ho guardem dins el bany.. i quan está plena faig una rentadora a qualsevol camping ... o a qualsevol bogadaria de " sirvase usted mismo" :roll: que hi ha en algunes ciutats... on també hi han secadores... Normalment ho preguntem a la oficina de turisme... i si no n´hi han ... anem cap un camping.En tres setmanes en fem dues... i ja ho crec que planxo la roba!!!!!!... hi ha roba de cotó que s´ha de plaxar.. sinó sembleriem nyigui- nyoguis :-|
A L´ikea... vaig comprar una mini fusta de planxar....que va de conya... i ens ho fem venir ...per pasar- hi una nit a un camping, fer neteja general de la auto, rentadora, secadora i planxa :mrgreen:
Pel que fa les sabates....tenim un armari .. on hi guardem totes les sabates... cada un de nosaltres hi té una bossa amb les seves sabates, botes de muntnya, xancletes etc... i aixi están rcollides.Quan s´entreuen unes.. en guarden les altres.Les fundes de roba tipo TEXTURA van de conya!!!!!! ;-)

Re: Roba bruta fa 19 anys 11 mesos #2551

María José, jo porto una planxa petitona de viatge, per si algun dia tinc un compromís que s'ho valgui (anar a un festival internacional d'òpera, com a mínim), però ha anat caient al fons de l'arcó ....

Què és això de les fundes tipus TEXTURA ?

Re: Roba bruta fa 19 anys 11 mesos #2552

Jo no planxaria mai.. però aquesta joventut comença .... a mi no m´agrada anar arrugat.. l´altre.. aquest jersey no el puc portar aixi ! no ho veus mama!!!! Uffffffffff Deu meu!!!!! El PAVO ha arribat a casa meva en partida doble! :cry: :cry:
Aquest any els hi he ensenyat a planxar jejejejej.
El proper any.. segú que ja els hi anirá bé.. portar la roba sense planxar ;-) .. Ay deu meu!!!! El que hem de patir les mares solteres!!!!!!!! Ja veuràs ja... quan les nenes comencin a dir la seva...aprofita!!!!!!!!! que despres tot son problemilles!!!

Un petonàs!!!

Mª josé

Re: Roba bruta fa 19 anys 11 mesos #2553

HI ha una botiga de "roba de casa" que es diu TEXTURA... es bastant anomenada per Barcelona... no se si per on viviu vosltres hi es....
Quan compres roba de casa... sigui el que sigui...la posen en fundes de roba amb el nom de la botiga..TEXTURA... i aqui es on guardem nosaltres les botes i sabates.

Re: Roba bruta fa 19 anys 11 mesos #2559

Aquest fil és una mica marujil i els homes del forum no estan "muy puestos" (excepte en Tonio que sap de tot).

Eva les bosses del Textura de les que parla la Tiramillas, em sembla que són unes de roba que et donen cada cop que compres quelcom (només fan servir bosses de plàstic per rebaixes). Nosaltres les feiem servir abans per la roba bruta abans que trobessim el "pongo-todo" de rejilla. També el posem al lavabo i apa!! a anar omplint.

Re: Roba bruta fa 19 anys 11 mesos #2563

Doncs nosaltres tenin un sac per la roba bruta que el tenin penjat de la llitera i anent tirant la roba, pero almenys 1 cop per setmana i si el camping ho permet, fen rentadora i secadora. Ahir despres dugues setmanes de viatge i havent fet 3 rentadores als camping, ven fer 8 rentadores a casa, tela marinera!!!

Re: Roba bruta fa 19 anys 11 mesos #2569

Montse, je je...aquest fil és MOLT MARUJIL :mrgreen: :mrgreen: ...per`son petites coses que a vegades, en arreglen força...
Jo he trigat 4 sortides en intentar fer una distribució cómoda de les coses a dintre de la cv per no haber de desmontar massa cada qvegada que ens aturem, crec que ja ho he aconseguit ...la pròxima sortida serà la proba...

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • Ripoll i Camprodon, la ruta del ferro +

Aquest cap de setmana hem aprofitat que no teníem els nens per fer la Ruta del ferro amb bicicleta i visitar els 3 monestirs de la contrada. El de Ripoll, Llegir més
  • Cáceres y sus valles +

Cáceres era uno de nuestros destinos pendientes desde hace tiempo, por ser tierra natal de Pere, tanto por parte de madre como de padre. Pero , la verdad, hacer el viaje Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12