|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola, a tothom, em presento, soc el Kim, i el meu nick es sargantana, soc de menorca, i faig les vacances i tots els caps de setmanes que puc, amb una antiga camper que vaig comprar a Alemania ara fa tres anys.
Us demano disculpes pel meu catalá, pèro els menorquins de la meva edat, en sabem molt de parlar pèro no d'escriure ja que a la escola tot u fèiem amb castellà. He viscut el campisme tota la meva vida i espero poder seguir per molts d'anys. Veureu que no soc massa participatiu, perque lo meu es apendre. Adeu i salutacions per a tothom. El campisme es més que una forma de entendre la vida
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola, sargantana:
T'he llegit de vegades per campingsalon, i m'alegro de veure't també per aquí. Benvingut al fòrum, on de ben segur que a més d'aprendre tu, nosaltres també aprendrem coses de tu. Salutacions a Maó des de la Plana de Vic !!! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Benvingut!!!!!!!!
Aqui ens tens pel que necesisits!!!!!!!! salutacions! Mª josé |
|
|
:D moltes gracies per la benvinguda, sembla que aquest fòrum es molt mes familiar que d'altres que hi participo.
Penso que m'agradará participar-hi. Adeu siau. El campisme es més que una forma de entendre la vida
|
|
|
Hola Sargantana benvingut a aquest el teu forum i efectivament es més familiar ja que practicament ens coneixem tots personalment ja que de tant en tant fem kedades i ens ho pasem d´allò més bé.
Tenim un bon grup de persones si senyor. |
|
|
Hola sargantana, benvingut a aquesta petita familia ....al principi en veure el nick, m´ha vingut el nick de campingsalon però no sabia que eres de Maó.
Tens raó de que aquesta web és molt familiar, tots ens trobem molt agust, espero que tú també. Refenrent al catal`, no et preocupis, aqui estem molts que tampoc som erudits i que fem pràctiques....ningú ens ha fet fora per l´escritura... Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Hola Sargantana, benvingut també a aquest fòrum jo tampoc soc molt participatiu però aquí et trobes molt be es un fòrum molt acollidor, i escriu i parla com volguis a mes als altres ens anirà be conèixer milor una mica de lèxic de ses illes.
SABER QUE SE SAP EL QUE SE SAP I QUE NO SE SAP EL QUE NO SE SAP; HEUS ACÍ EL VERITABLE SABER.
Confuci. |
|
|
Hola un altre vegade, de nou gracies.
He vist amb satisfacció, que ademés de ser molt familiar, aquest fórum, hi ha molts coneguts de campingsalón, els actuals, i aquells que ara fa un temps ens van deixar per els motius que tots coneixem, i que els anyoraven, al meins jo. Aqui es pot parlar amb tots els nostres idiomes. Dons si matrix, soc de Maó, i estaré molt content de respondre a tot el que vulgueu demanar de l'illa. Referent a les kedades, aixó es lo que em fot més, per lo complicat i car que es sortir de l'illa. Adeu. El campisme es més que una forma de entendre la vida
|
|
|
bienvenido Sargantana.
|
|
|
Benvenuto sargantana, jo també fa poc temps que estic per qui. :D
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|