|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Algú coneix algun lloc per pernoctar a la ciutat de Basilea, a Suissa, o a algun lloc molt proper des del que m'hi pugui desplaçar fàcilment sense AC a la ciutat ?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
hola Nouespai, he mirat una revista d'arees i les que he trovat mes aprop son aquestes:
Delemont Reconvilier Moutier, aqueta esta situada a "le chemin de la piscine suposo que n'hi ha mes pro la guia es de França hi surt unes quantes de Suissa Espero et siguin d'utilitat |
|
|
Jo no conec Suïssa i sembla ser que no hi ha molta cosa dins el tema autocaravanista, estan com als Països Baixos. Si entens l’idioma suís :D en el web del club autocaravanista suís tenen un llistat d’àrees www.cccsr.ch/pages/eurosuisse.html (te'l pots baixar en word) i consells per a practicar la pernocta lliure www.cccsr.ch/pages/etape.html
De Basilea no he vist res. Salutacions, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
|
De moment no veig res, i els pobles aquests estan massa lluny de la ciurtat. Gràcies de totes formes.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
podries demanar informacio aqui
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. i potser mirar aqui Áreas: www.cccsr.ch/pages/eurosuissepag.html |
|
|
Bon dia,
No conec cap area, pero es poden veure AC's pernoctant a prop de la fira. Problemes de segurat no en tindras cap. Jo tambe hi vaig, pero sense AC. Salutacions i bon viatge. |
|