|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Algú a fet aquesta ruta
personal5.iddeo.es/fredy/pueblosnegros.htm
es per fer una petita escapada aquesta última quinzena que encara ens queda de vacances i encara que sempre la dediquem a estar a casa fent manteniment aprofitem per fer alguna sortida de tres o quatre dies doncs ja no ens en recordem dels quinze dies vacances del Juny.
Be si hi ha algú de Guadalajara i no miro a ningú en particular que ens en pogui fer cinc cèntims li estarem molt agraïts. SABER QUE SE SAP EL QUE SE SAP I QUE NO SE SAP EL QUE NO SE SAP; HEUS ACÍ EL VERITABLE SABER.
Confuci. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
és la tercera vegada que intento escriure aquest missatge, ahir no em va deixar acabar la meva filla, aquest matí ha hagut una baixada de tensió i s´ha fet mal bé l´ordinador. Espero que ara no passi res :evil: :evil:
Jo no soc de guadalajara...ni he estat ... :roll: ...però m´han parlat molt bé d´aquesta ruta que vols fer. Dels pobles com Tamajón, Majaelrrayo, Umbralejo...Cantalojas, on hi l´entrada al "hayedo de Tejera negra"...em sembla que s´ha de demanar visita previa per entrar... També un recorregut per Condemonios de Arriba y de Abajo, Una mica amés lluny i prop de la N -I Patones , i cap a l´altre banda, el poble de Ayllon... www.guadalajarainteractiva.com/PARAJES/hayedo/index.htm Espero que et sigui útil... Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Moltes gràcies Matrix per la teva constància en escriure i sento molt lo de l´ordinador , tot va començar per un reportatge que la meva dona va veure en una revista i ens va entrar curiositat per conèixer la zona però es d´aquelles rutes que no son prou per dedicar-hi unes vacances però que al estar a 500 km necessites mes que un cap de setmana per això ara creiem que podem fer-ho amb 4 dies, mirarem la possibilitat de visitar la fageda encara que son boscos que es molt agradable passejar-hi a la tardor, on si que volem pujar es al pic Ocejón ja que a nosaltres ens agrada molt la muntanya. Si acabo les tasques domestiqués i la mestressa hi esta d´acord (es pitjor qe un supervisor de la feina je je) ja os explicaré.
SABER QUE SE SAP EL QUE SE SAP I QUE NO SE SAP EL QUE NO SE SAP; HEUS ACÍ EL VERITABLE SABER.
Confuci. |
|
|
Esperarem el teu relat.....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Be doncs ja hem arribat i resulta que hi ha pueblos negros, rojos i amarillos, tot un assortit de colors, es una zona molt tranquil•la i poc explotada turísticament, es pot fer amb un cap de setmana, es menja molt be i es pot pernoctar sense cap problema, en quan pugui os faig una ressenya i la penjo a l´apartat de rutes i escapades.
SABER QUE SE SAP EL QUE SE SAP I QUE NO SE SAP EL QUE NO SE SAP; HEUS ACÍ EL VERITABLE SABER.
Confuci. |
|
|
Ja he penjat una ressenya a l’apartat de viatges, sortides i escapades a sota hi ha l’adreça de les fotografies però no em surt l’enllaç automàtic.
Confuci. |
|
|
Druida aixo que dius que es pot fer en un cap de setmana, es aixi,
textualment o volies dir una cap de setmana llarc De totes maneres el dia que tingui uns tres dies lliure penso fer aquesta ruta sembla interesant Joan |
|
|
Hola Joan, jo crec que si es pot fer en un cap de setmana senzill tot depèn de les opcions que agafis i de la marxa que portis, nosaltres solem ser molt canyeros i aprofitar be tot el dia, de fet aquesta sortida la vam fer en quatre dies per aprofitar un comprimís familiar a Lleida i ja que estàvem quasi a mig camí.
Rutometre; Dissapte 26 teníem un casament a Lleida, dormim al párking del restaurant després de la festa i les copes corresponents Diumenge 27 sortida de Lleida a les 8 h, arribada a Jadraque a les 14 i dinar, visita a la fageda de Tejera Negra, Palancares, Umbralejo,Valverde de los Arroyos i pobles veïns. Pernocta al pàrking de Valverde Dilluns 28 matí Chorrera de viertelagua i pujada al pic Ocejón, tarda visita a Tamajón Campillejo, Campillo de las ranas, Roblelagua i ruta cap a Ariza (Segovia) sopar cochinillo i pernocta a Ariza. Dimarts 29 Visita als pobles Negros, Rojos i Amarillos del voltant de Ariza i camí cap a Soria on vam anar a veure un amic a Calatañazor on podeu visitar el poble molt típic, el sabinar centenari i la Fuentona una surgencia en un lloc mol agrest, seguim camí i passem per les festes de Tarazona i dormim a Zaragoza al costat de la Plaça del Pilar després de fer uns vins pels carrers de darrera de la Seo. Dimecres 30 compromís familiar a Lleida i a dormir a casa Com veus tot ràpid i rodó SABER QUE SE SAP EL QUE SE SAP I QUE NO SE SAP EL QUE NO SE SAP; HEUS ACÍ EL VERITABLE SABER.
Confuci. |
|