|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Holaaaaaaaa!!!!!!!!!!
Despres de 21 dies sense parar de veure llocs molt bonics... hem tornat a casa Ha estat un viatge impressionant en tots els sentits!!!!! Hem apres moltisim d´altres cultures i formes de viure... La República Checa es un pais sorprenent !!!!!! :mrgreen: Us recomano que el visiteu!!!! Quan el euro arribi al pais i les indústries europées es quedin amb mitg pais ... els preus canviaran i pasarà a ser un més de la llista :-| Ara.. gairebé es verge en aquest sentit...només a la capital es on els preus s´acosten als de qualsevol capital Europea...Nosaltres hem menjat els cinc... al canvi ...de 8 a 20 euros depenent de la zona Una abraçada! Mª josé |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
B I E N V E N I D A
ultimamente todo eran despedidas, me sentia muy solo. |
|
|
Benviguda familia Tiramillas, ens alegrem molt de la vostra tornada....vaig veure´t connectada ahir i em va fer molta alegria.
Ja ens pots anar fent cinc céntiems del viatge, mentres prepares un relat ben maco... Petons per a tots... Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Tonio.....a Suissa vem pensar amb tu i la teva dona..... vem entrar a una botiga de xocolata a Steim am reim... crec que s´escriu aixi... :roll: molt aprop de les cataractes del Rhin... i uffffffffffffff ens queia la baba :roll: .... vem veure un aparell com el que tu tens pel formatge.... però per la xocolata... quina pasada!!!!!!!! Suposo que us van xiular les orelles
Marta...la veritat es que mai haviem fet un viatge com aquest... venim encantats ....i tinc tantes coses per explicar-vos uffffffffff!!!!!!!!!!!!! Per Setembre millor porta una caixa de "gelocatils "gegant.. perque no pararé de parlar- vos sobre aquesta experiència meravellosa :5} =)) i ja em coneixes Un petonàs per la teva family i la del Tonio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mª josé :g) |
|
|
la portarè, no et preocupis, tot el que calgui per sentir la teva explicació.... :roll:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|