• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Presentació i elecció fa 18 anys 5 mesos #24160

Hola a tothom.

Soc nou en aquest fòrum, encara que ja fa temps que us llegeixo, es el primer cop que participo.

Nosaltres som campistes de caravana, i volem fer el pas a AC. Estem mirant moltes marques i ens agrada bastant la ROLLER TEAM, model AUTO ROLLER MAXI 7, crec que el preu es prou bó, ja que és nova però kilometre "0" i ens estalviem l´impost, en definitiva que ens sur per uns 43000 euros. La pregunta és:
que tal és aquesta marca?
el motor FORD de 140 que tal?
La doble roda te més estavilitat?
I la qualitat dels acanbats d´aquest model en concret?

Si algú de vosaltre en té una i ens pot orientar, de ven segur que us ho agrïrem molt.

Salutacions,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Presentació i elecció fa 18 anys 5 mesos #24164

Hola Aspen,primer de tot benvingut a casa teva,esperem veuret per aquí sovint i que et sentis bé amb tots nosaltres.
De segon,jo no tinc una Roller,però si una ford de 140cv i doble roda.Jo n'estic contentisim,tan del comportament del motor com de l'estavilitat. De segur que la doble roda es més estable jo n'he tingut dels dos tipus,i amb 140 cv en sobra per anar a 90 100 que es la velocitat permesa.
Sobre les Roller,dir-te que les he mirades i crec que la relació qualitat preu es molt bona.
Que tingueu encert i que la disfruteu.
Una abraçada desde Navarcles.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Presentació i elecció fa 18 anys 5 mesos #24166

Hola Aspen,
Benvinguts siguis i que et trobis bé amb nosaltres, dit això, i del que demanes, només puc contestar-te a dues de les teves preguntes:

el motor FORD de 140 que tal?
La doble roda te més estavilitat?

Nosaltres tenim una AC (Challenger del grup Trigano com la RollerTeam) amb el motor que comentés, i estem molt content d’ella, amb 140CVs, gaire bé sempre estàs en 5ª i 6ª velocitat, a més la Ford té control de velocitat i et permet fer quilometres amb més comoditat.

Pel que fa a les rodes bessones, he llegit problemes d’estabilitat d’algunes AC d’una roda darrera amb vent lateral i avançament de camions/autocars, i amb la nostre no ho notem.

Respecte al preu i segons aquest enllaç: www.campingsalon.com/autocaravanas/rollerteam/autocaravana.asp?1709 és el que tu comentes, l’estalvi és del impost de matriculació/Ecotaxa. Per cert, déu n’hi do fa 7,31m. de llargada, us caldrà GPS per trobar-vos en el interior :mrgreen:

Pel que he vist la distribució és molt similar a la nostre i va bé tenir dues taules.

Espero haver-te ajudat i sort en la elecció. :D
Salutacions

Re: Presentació i elecció fa 18 anys 5 mesos #24173

Aspen, benvingut a aquesta petita familia.
Jo vaig veure les Roller team , donsc a Vic també les teneen i em van agradar força,si no hagués estat perque voliem integral, era una bona candidata.
De la res , només puc dir-te que amb 140 cv vas prou bé de motor.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Presentació i elecció fa 18 anys 5 mesos #24570

Holaaaaa Holaaaaa Holaaaaa Holaaaaa Holaaaaa

Re: Presentació i elecció fa 18 anys 5 mesos #24579

Benvingut.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Pirineus +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • Anglaterra de costa a costa +

Un viatge per Anglaterra, de costa a costa i de Nord a Sud, començant per Dover, cap a la costa est, i pujant fins arribar al Mur d'Adrià, per baixar Llegir més
  • Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12