• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Me voy a las Landas fa 19 anys 11 mesos #2390

:) Bueno amigos, me voy a las Landas y el Perigod, a ver si coincido con algun forero por esas tierras y nos saludamos
tomandonos unas cervezas. brindem

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Me voy a las Landas fa 19 anys 11 mesos #2391

espero que ho passeu molt bé. Diuen que son unes zones molt maques, sobre tot el perigord. Bon viatge :)
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Me voy a las Landas fa 19 anys 11 mesos #2394

nosotros lo hicimos en coche cuando aun no teniamos ac y es muy bonito con ac tiene que ser mejor, buen viaje 8-) 8-)

Re: Me voy a las Landas fa 19 anys 11 mesos #2398

Ve tranquilo, aqui estamos nosotros para que todo siga funcionando, ¡¡ es que soy de un sufrido !!

mientras unos se van,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,yo ya estoy mirando para el 2007, el que no se consuela es porque no quiere.

Re: Me voy a las Landas fa 19 anys 11 mesos #2408

Ja ja Tonio....em sembla que aquest pont estarem molt pocs pel fòrum.....jo també aprofitaré per preparar les vacances de l´any que bé.... :cry:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Una aventura escocesa +

..ens movem cap a Falkirk Wheel. Un canal on hi ha un mecanisme hidràulic molt enginyós per a que les embarcacions puguen salvar un desnivell considerable. Ho fa a través Llegir més
  • Lisboa, Setmana Santa 2009 +

El divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Llegir més
  • Gran Bretanya +

A pocs dies de començar les vacances la incertesa ens angoixa. No viatjarem a un país exòtic, ni tant sols llunyà, però sí a un país diferent. Un país on Llegir més
  • Le Tarn i l'Ariège +

Després d'un llarg parèntesi sense fer ruta amb l'autocaravana, ens venia molt de gust fer aquesta escapadeta. Quan ens vam començar a plantejar la sortida, teníem clar que seria a Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12