• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Límit de velocitat per ACs fa 18 anys 5 mesos #23689

He trobat aquesta publicació que parla sobre el límit de velocitat i potser és cert:

www.asandac.org/index.php?option=com_content&task=view&id=255&Itemid=78
www.asandac.org/Docs/NORMATIVA_TRAFICO.pdf

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Límit de velocitat per ACs fa 18 anys 5 mesos #23712

Coneixeu això:
www.aseicar.org/tablon.asp
Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)

Re: Límit de velocitat per ACs fa 18 anys 5 mesos #23738

Jo es que no entenc el lexic que utilitza l'administracio. La veritat es que ho fan dificil.
A ver si todos entendemos lo mismo.

Que es renten les mans si parlem de los terminos acampada o pernocta, ya que no son de su competencia.(punto 3.2 en vias interurbanas)

Pero (ultim paragraf del punto 3.1 vias urbanas, les que mes ens interesan) NO ES RELEVANTE EL ECHO DE QUE SUS OCUPANTES SE ENCUENTREN EN EL INTERIOR DEL MISMO Y LA AUTOCARAVANA NO ES UNA EXCEPCION. Es a dir que si estic dins de la autocaravana, menjant, pixant o dormint no ens poden dir res. Oh entenc malament???

salut
<div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>

Re: Límit de velocitat per ACs fa 18 anys 5 mesos #23746

Així ho entenc jo. Diuen que trànsit no és competent a dir si és acampada o pernocta, però que per a ells tant és que hagi algú dins, sempre que compleixi amb la normativa de trànsit.
Pero i la policia local es competent?
Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)

Re: Límit de velocitat per ACs fa 18 anys 5 mesos #23749

Tortugueta, jo crec que el paragraf avans del punt 3.2 Vias Interurbanas, o deixa clar, diu.......la autocaravana no es una excepción, bastando con que la actividad que pueda desarrollarse en su interior no trascienda al exter ior...........
Per lo tant, entec jo, que podem está aparcats (pernoctan dintre o menjan) on sigui mentres no sortim dels limits marcats per aparcar i no montem la "paradeta". Es clar que pot sortir l'interpretacio del municipal de torn, pero crec que ara queda mes clar. No se com os ho mireu vosaltres......
Viu cada dia com si fos l'ultim

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Irlanda, una illa maragda amb ovelles de colors +

...Poc a poc el cel es cobreix de núvols, i fa acte de presència una fina pluja que ens va calant. El mariner de la nostre closca de nou ( és Llegir més
  • 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • De Begues a Clariana del Cardener +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble, a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12