• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Ja hem tornat, snif, snif fa 19 anys 11 mesos #2360

:cry: :cry: :cry:

Avui ha sigut la nostra primera pernocta a casa, i no sabia on era. Quan m'he llevat he trobat que hi havia massa foscor i que els espais eren massa grans. A més quan he pujat la persiana, no m'esperava un paisatge o un poble asturià, el que m'he trobat ha estar el pi que m'acompanyarà cada matí fins que tornem a agafar l'auto.
I per no fer tan traumàtic el retorn a la vida diària, passarem uns dies a la platja, que no és el mateix, pero que ajuda en això del estres post-vacacional.

I bones vacances als que hi sou o marxareu aviat. I els que som per aquí, ens farem companyia i farem teràpia pels que tornin, així no se'ls farà tan costa amunt tornar. ;-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Ja hem tornat, snif, snif fa 19 anys 11 mesos #2361

monrib,no t'ho agafis aixi, ets una persona que sempre pensa en positiu
ara toca fer repas mental i esplicar les anecdotes que segur que han estat
moltes i maques
Ja queda menys per les proxomes

Jo encara tinc de marxar, fins el 12 si deu vol :mrgreen:

Re: Ja hem tornat, snif, snif fa 19 anys 11 mesos #2364

Bienvenida, nosotros tambien hemos pasado por eso,,,,,,,,,,,,y mas, ya estamos trabajando :( :(

Re: Ja hem tornat, snif, snif fa 19 anys 11 mesos #2365

Benvinguda monrib, aqui estm ja uns quans que estem intantant superar aquesta depressió post-vacances.... :cry: ...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Ja hem tornat, snif, snif fa 19 anys 11 mesos #2377

Benvinguda monrib, no pasa res, nosaltres tindríem que esta a Paris y encara no amb sortit de casa.
Ànims que vosaltres ja les haveu fetes.
Si no canvien las coses avui farem una sortida de 4 dies
;-)

Re: Ja hem tornat, snif, snif fa 19 anys 11 mesos #2380

Eiiiii benvinguts a casa. No pasa res Montse aixó que et pasa ens ha pasat a tots, nosaltres ja portem més de dos setmanes treballant.
I vinga que aquest cap de setmana hem estat a un lloc fabulós de Catalunya on he pres bona nota per una sortideta del ja famós "Trio Marcelino".

Re: Ja hem tornat, snif, snif fa 19 anys 11 mesos #2412

Es lo que hay :mrgreen: Bienvenida al mundo real :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • Dels castells medievals a la Batalla de l'Ebre +

La ruta prevista ens farà reviure un dels capítols més sagnants de la Guerra Civil Espanyola: la Batalla de l'Ebre; visitant el poble vell de Corbera d’Ebre i el museu Llegir més
  • Alcalà de Henares +

Destí: Alcalá de Henares Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12