|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola, Bona tarda!!!
Algú em pot orientar de si és possible usar el GPS al Marroc? Si és que si, com? Gràcies anticipades. DAINA |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Els GPS els pots utilitzar a qualsevol part del món. Ara, si et refereixes a un navegador GPS necessitaràs mapes de la zona.
|
|
|
Nosaltres em estat aquest nadal y el tom tom (0 patatero) no existeixen mapes del pais.
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
|
Heu provat de buscar amb la mula?
|
|
|
Si no trobessis mapes per a algun navegador, hi ha sol-lucions més complexes, de tipus mapa mòbil (tenir un mapa a la PDA, i un software que es mou segons et mous pel país, però que no et planifica la millor ruta).
Ho vaig intentar per al viatge a Islàndia, seguint les indicacions de Tito, de CampingSalon (un pou de ciència sempre disposat a ajudar !!!), però finalment ho vaig deixar còrrer. Aquí trobaràs uns exemples de què caldria fer: campingsalon.com/foros/tema_mostrar.asp?idtema=45916&pagina=1 Precisament recentment parla de la cartografia per al Marroc en aquest fil: campingsalon.com/foros/tema_mostrar.asp?idtema=54791&pagina=1 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|