• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

mes de 50 fa 19 anys 11 mesos #2344

hola soc nova en aquest foro i amb sembla que totom es molt jove, tots teniu criatures petitas, yo en tinc 55 y el meu marit 56, tenim una ac, de totes maneras ara totom esta de vacances, esperarem mes andavant, fins aviat :-P :-P :-P

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: mes de 50 fa 19 anys 11 mesos #2346

Hola Ona

Primer de tot, benvinguda en aquest fòrum!!!! HF .

En segón lloc, l'edat no te perqué ser un obstacle per la relació i l'amistat entre les persones, de tota manera, aquí hi ha gent de totes les edats i que estiguin a la ratlla dels 50 i que els passin jo en sé més de un , de dos i de tres....ja veuras com surten com bolets.
Es cert el que comentes que la gran majoria es de vacances, però sempre trobaras algu que encara no ha marxat o ja les han fet.

Doncs res, a gaudir d'aquest espai i ja veuras com t'hi trobaras bé.

Salutacions ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: mes de 50 fa 19 anys 11 mesos #2348

Hola Encarna , una salutació i ja veuràs com et sentiràs bé amb tots nosaltres.

Re: mes de 50 fa 19 anys 11 mesos #2350

Hola Ona, la edad no es problema nosotros tambien somos cincuentones
tenemos los hijos grandes y viajamos solos en caravana. Vamos a las Kedadas y hasta ahora lo hemos pasado muy bien, la gente que và, que los hay màs mayores y màs jovenes son todos encantadores, asì que animate y veras como te lo pasaras muy bien.
un saludo. :)

Re: mes de 50 fa 19 anys 11 mesos #2352

hola i gracias atots per la benvinguda, ja ans anirem troban, gracias :-P :-P

Re: mes de 50 fa 19 anys 11 mesos #2354

Ona, benvinguda, com ja t´han dit, l´edat no té gaire importància, però si les ganes de fer amics i fer gresca.
Espero veure´t sovint pel foro i conèixe´t a tu i al teu marit...
(jo l´any que bé arrivo als 40....)
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: mes de 50 fa 19 anys 11 mesos #2366

• Bages
  • Visitant
  • Visitant
Benvinguda Ona.

Com ja t'ha dit molta gent la edat no és problema.

Nosaltres estem a la quarantena i, personalment jo la passo per per poc. Has de pensar que quan era petit jo veia al meu Pare amb quaranta anys i el veia una persona sensata i madura.

Ara quan em miro al mirall no trobo enlloc aquesta maduresa i sensates. Potser tots/es tenim una mica complex de Peter Pan. Pau i que duri.

Re: mes de 50 fa 19 anys 11 mesos #2376

Benvinguda Ona nosaltres son de la vostra edat 55-53 però en aquest fòrum ens sentim mes joves, no parannnnnnnnnnnn., :-)) des de que estem amb la colla a las KDD sempre sens apunta alguna filla + acompanyant i fins i tot la sogra. que com la cuiden tan no sen vol perdre cap.

Benvinguts,

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Carcasonne +

Aquest cop el destí tornava a estar al sud de França, ens venia de gust arribar-nos a Carcasona i vam aprofitar el "pont del Pilar". Vam agafar l’autopista direcció a Llegir més
  • Languedoc - Roussillon +

Inicialment quan ens vam començar a plantejar les vacances de Setmana Santa vam pensar en França; la nostra darrera experiència per terres gavatxes ens havia deixat molt bon record i Llegir més
  • Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • Alguns Alps Suissos +

...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12