|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Doncs això, moltes felicitats i que puguis celebrar-lo amb tota la familia i que en facis molts més i , com diuen al meu poble "que todos lo veamos".
Una abraçada molt forta bufaespelmess Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Moltes Moltes Felicitats RODAMON, que tu pases molt be en compañia de la Familia bufaespelmess
|
|
|
Ramon, moltíssimes felicitats!!!!
, que ho poguis celebrar amb tota la gent que estimes.
Una abraçada No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Ei Ramon,
Què passa avui, potser fas anys??? :mrgreen: :mrgreen: MOLTES FELICITATS I QUE PER MOLTS ANYS EN PUGUIS FER I TOTS NOSALTRES FELICITAR-TE !!!!!!! Salutacions
|
|
|
pastis pues eso,,,,,,,,,,,,,,,,muchas felicidades, celebres lo que celebres =)) =)) brindem
por cierto, ¿como lo tienes para la quedada del 11-S? |
|
|
Moltes felicitats, Rodamon, que ho passis ven feliç
bufaespelmess pastis |
|
|
Doncs moltes felicitats Ramón, que ho passi molt bé en companyía dels teus.
Pel pastís no et preocupis, que podem esperar a veure'ns al setembre. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Doncs aixo, MOLTES FELICITATS en el dia del teu cumple, i que passis un bon estiu.
|
|
|
Be, tot i que ja fa molts dies d'aquest missatge, però fins avui no m'ha estat possible conectar, moltes gracies a tots plegats per la vostra felicitació, espero que les vacances hagin estat d'allo mes, pels que ja les han fet, que les disfrutin molt aquells afortunats que encara hi son i per aquells que encara han de sortir doncs només dir, que l'enveja em fot.
Salut a tots Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
|
|