• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Compte amb Cadaqués fa 19 anys 11 mesos #2304

Doncs, l’ho dit, el diumenge pasta hem anat direccio Cadaqués, per arribar a el nostre raconet desde fà uns 12 anys, Port Lligat, doncs bé, quan hem arribat al mitg de la població, hem quedat desconcertats, en veure una senyal de prohibit circular les Ac,s
I sota la senyal l’inscripció de 150 € de multa.Vaig donar la volta cap a dalt el camping i
efectivament, la mateixa senyal a tots els carrers que desembocan al mar
El meu cabreig va ser tal, que vaig anar directe a la policia local, en vaig trobar 3 de municipals, em vaig tenir proa per poder descarregar el pap, em van dir que tenia d’anar al ajuntament a presentar una queixa, ja que ells només fan cumplir les ordenances
municipals ( cosa que hi ha sabia parque s’en havia parlat molt del tema) pero en aquell moment, necesitaba fotre l’esbronc a algú, quan van estar faros de sentir-me em van desapareixer tots, i Aixa ho vem deixar
L’ho que mes por em feia era l’ho dels punts(no se si t’en poden treure per saltar-te una senyal?) pero si no agues sigút per aquest duote auria arribat fins a la cala.
Tambè hem estat a St.Pere, hem anat cap el embarcadero municipal “la Llissa” per els que no coneguin la zona diré que es un lloc on hi han Canals i un hotel semi construit
que era de Rumasa, fa poc temps que el van derruir, doncs bé també hi hem trovat una
barrera d’alçada, alt 2,20 mt..Vem anar a dormir a Roses, en un descampat al costat del
parking municipal darrera la Ciutadella, la hi habiam dormit l’any pasta, molt tranquil i
bé, a la platge vem anar-hi a Empuria brava, gairebé a tocar a Sta. Margarita, pots estar-hi tot el dia fins a les 11 de la nit i a partir de les 8 del mati ja hi pots tornar, encara que hi ha molts estranjers que fan cas omis als indicadors, hi passan dia i nit en el mateix lloc fent la paradeta ( despres tenim els problemas que tenim).
Bé a Cadaqués crec que ja no hi tornaré més, la dona em va pagar un gelat tot aixo
que s’han perdut.
Penso que un dels malts, es que aquets ajuntaments, si volen un turista en tenen 100, pero bé paciencia, d’aquesta aigua no en beure no es pot dir mai, poden venir temps
pitjors per aquets pobles.
També volia dir que vull contectar amb el Web de l’ajuntament de Cadaqués per formular la meva queixa oficialment, i potser dir-li Quatre coses a l’alcalde
Joan :mrgreen: :twisted:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

cadaques fa 19 anys 11 mesos #2317

a empuribrava no deixen dormir, pero a castello de empurias o consenteixen yo vaig trucar al ajuntament i amb dir que feian la vista grssa i no deian res al parkg al costat del colegi.

soc nova aqui al forum, la meva vida transcorra amb catala pero no se escriural ja amb perdonareu per edad soc de la vieja escuela :roll: :-P

Re: Compte amb Cadaqués fa 19 anys 11 mesos #2319

Creo que no te pueden multar, la señal de trafico de prohibido circular autocaravanas no existe, pueden prohibir circular vehiculos de mas de 3.5 Tn pero no especificamente autocaravanas, ademas los municipios no tienen capacidad legislativa para crear señales de trafico nuevas.

Aun somos un grupo reducido, y con poca singladura, pero creo que ya va siendo hora de que nos hagamos oir, y empezar a hacer presion en los partidos politicos catalanes, para que el Parlament legisle sobre esta materia en Catalunya.

Re: Compte amb Cadaqués fa 19 anys 11 mesos #2334

Benvinguda siguis Ona, en aquest forum, espero que t'hi sentis com a
casa, aqui hi troveras una gent molt maca. Tu escriu de la manera que
et vagi millor,jo mateix soc el primer en fer un pilot de faltes d'ortografia
i encara es hora que algu em digui res.
Joan

Tonio, crec que has possat el dit a la llaga, fins que no hi possin alguna cosa de la seva part els politics, la cosa mes o menys continuara sent
un abus total per part dels alcaldes, d'algunes poblacions.

Re: Compte amb Cadaqués fa 19 anys 11 mesos #2381

Massa ajuntaments (repeteixo:massa) tenen una tendència natural a practicar l´abús d´autoritat, en qualsevol aspecte que tinguin a les mans;
el que heu comentat tan sols n´és un més.

Cal tenir present que qualsevol decisió que prenguin fora de llurs competències és nul·la de ple dret ( em penso que tècnicament es diu així) i, si és així, n´hi ha prou presentant-hi un recurs via registre, que d´altra banda, és de franc; únicament pot passar que ells el desestimin i forcin la via del contenciós-administratiu, a la qual hom hi ha d´anar amb advocat i procurador i aleshores ja hi ha uns costos.

En fi, aquest "rotllo" l´he escrit per si pot engrescar algú.

Salutacions a tothom!

Re: Compte amb Cadaqués fa 19 anys 11 mesos #2383

Rha-mon, en primer lloc voldria donar-te la benvinguda a aquest forum,
espero que t'hi sentis a gust entre nosaltres.

Referent al problema de Cadaqués ja hem pensaba que la cosa anava
per aqui.Ara vull escriure al alcalde del Cadaqués per expresar-li la meva
disconformitat en la forma d'actuar d'aquest senyor.
Joan

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • Via Verda per la Terra Alta i Baix Ebre +

Un cap de setmana de tres dies fent bici per la Via Verda de la comarca de la Terra Alta i el Baix Ebre. El projecte de construcció del ferrocarril Llegir més
  • Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • Bretanya +

Hem sortit de Montcada i Reixac amb la caravana cap a les 6,50 del matí cap a La Jonquera, Perpignan, Narbonne, Toulouse, Bordeaux i La Rochelle. Som a 7 d'Agost, Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12