• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Fira Internacional de Turisme fa 15 anys 8 mesos #23010

Si voleu informació per les vostres properes vacances o sortidetes de tot l' any.... aquest any FITUR es ferà del 17 al 20 de Abril a Barcelona al passeig Maria Cristina com cada any...
Aquest any hi ha una innovació amb un stand de turisme Gay...
aqui us deixo el enllaç

www.saloturisme.com

salut!

Mª José :mrgreen:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Fira Internacional de Turisme fa 15 anys 8 mesos #23011

Com passen els anys !!!

Sort que encara falten alguns mesos, perquè sembla que va ser ahïr quan l'estàvem visitant. M'havia passat un any molt de pressa !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Fira Internacional de Turisme fa 15 anys 8 mesos #23015

Nosaltres intentem anar cada any i agafar informacio dels llocs on tenim previst anar, encara que al final acabem anan a un altre lloc on no teniam previst, som aixi de chulos.
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?

Re: Fira Internacional de Turisme fa 15 anys 8 mesos #23019

L'any passat quand vaig anar per comprar la guia Michelin de Grand Bretanya en espanyol, encara no había sortit la nova adició i la vella estava esgotada. Per tant vaig començar els preparatius del viatge amb l'informació acaparada durant anys en les últimes edicions de FITUR.
Em vaig adonar que ja ho tenía tot planeijat i preparat sense comprarme cap llibre.
Es l'unic viatge que he pogut preparar sense guia perqué casa meva ja comença a semblar una oficina de turisme................ icona_onada
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Fira Internacional de Turisme fa 15 anys 8 mesos #23020

Nosaltres hi anem cada any...i sempre sortim amb més informació de la que pensàvem... jo tinc a casa quasi una oficina de turisme d´Espanya i França.
aquest any anirem cap alemnya..... a veure que trobem.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Fira Internacional de Turisme fa 15 anys 8 mesos #23044

Tiramillas, això no es cap innovació, el turisme sempre es Guay.
Per cert, i amb tot el respecte, ja que volen fer un stand per homes a qui els hi agrada els homes, saps si faram algun stand per homes a qui li agradin les dones rosses i un altre per les morenes, per les pelrojes, per les altes, per les baixes, per les que tinguin grans pits, per les que no en tinguin, per les primes, per les grasses.... o un stand de dones a qui els hi agradi el homes alts, per la que els hi agradin el baixos, els palats, els peluts...Devegades parlem de la discriminació, però mai parlem de l'autodicriminació.
Segur que estem d'acord, el turisme es Guay.

Re: Fira Internacional de Turisme fa 15 anys 8 mesos #23070

Això ja no ho se Francesc... això ho hauries de mirar tu a la web.. igual SI existeix... jo solsament volia compartir un lloc on anem cada any ... volia donar la data de quan es fa aquest any per els que no hi han anat mai... res més .... :roll:
saps... tinc amics gays ;-) que segurament els hi anirà de fàbula aquest stand ;-)
La resta que em demanes...ho hauràs de averiguar tu pel teu conte ;-)

Mª José

Re: Fira Internacional de Turisme fa 15 anys 8 mesos #23089

Mª José no es en absolut per rectificar-te, es per que ningú es porti a equivocs, però el saló que esmentes es el SITC (Saló internacional del turisme a Catalunya) el FITUR (Feria Internacional del Turismo) que es fa a Madridddddd, es precisament el cap de setmana que ve i si voleu anar-hi una manera d’aconseguir entrades a la maison de la France es.franceguide.com/Editorial.html?nodeID=1&EditoID=182631 però de Madrid, no se si per el SITC també en donaran si m’arriba la informació ja os ho faré saber, m’ha anat be que recordessis les dates doncs pensava que aquest any no tocava el saló aquí.
Una abraçada
SABER QUE SE SAP EL QUE SE SAP I QUE NO SE SAP EL QUE NO SE SAP; HEUS ACÍ EL VERITABLE SABER.
Confuci.

Re: Fira Internacional de Turisme fa 15 anys 8 mesos #23091

Druida... tens tota la raó....m' heureu de perdonar i mira que hi vaig cada any :roll: .....últimamet la meva ment està molt reduida se m' obliden les coses i avegades son coses importants ufffff.....

GRàcies Druida pel aclariment sinó podria haver portat confusions i aquest post es merament informatiu :mrgreen:
GRACIES!
Mª JOsé :mrgreen:

Re: Fira Internacional de Turisme fa 15 anys 8 mesos #23110

pues yo encuentro acertado lo del turismo "tematico" asi todos saben con lo que se van a encontrar, no solo existe stands para gays , tambien hay folletos en agencias para familias con hijos, familias con adolescentes, sin hijos, solteros etc. no lo se porque no lo he intentado, pero no creo que en un crucero por ejemplo de familias con hijos si se quisiera embarcar una familia sin les pongan problemas, imagino que lo hacen para que sepan que los horarios y actividades estaran enfocadas a ese tipo de clientes, es normal, de hecho nosotros tambien lo hacemos, creamos grupos segun afinidades familiares, basicamente hijos.
Esta feria esta muy bien, el problema que tiene es que te das cuenta de la cantidad de sitios que hay que aun no conoces y te gustaria conocer.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• La Garrotxa i els volcans +

Fa setmanes que teníem previst anar a La Garrotxa a fer un tomb pels volcans i pobles de la zona, però ens esperàvem a que canvies el temps ja que Llegir més
  • Los fiordos y el sur de Noruega +

Hacemos el viaje en una autocaravana capuchina de 7 metros de largo y vamos dos peques, la copiloto y el conductor. Ya tenemos la autocaravana cargada y en la puerta Llegir més
  • Dels castells medievals a la Batalla de l'Ebre +

La ruta prevista ens farà reviure un dels capítols més sagnants de la Guerra Civil Espanyola: la Batalla de l'Ebre; visitant el poble vell de Corbera d’Ebre i el museu Llegir més
  • La costa de Portugal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure el relat al seu bloc cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12