|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
www.elpais.es/articulo/cultura/isla/quiere/alejarse/costa/el...0730elpepicul_1/Tes/
una buena excusa para volver. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Gracies Tonio per l'informació.Crec que serà bó de tornar-hi quan tot estigui acabat.
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
a mi lo que mas me gusta es la solucion que han buscado, parece la mas natural, en lugar de meter escavadoras y a lo bruto, van a utilizar la fuerza del agua del rio para que de una manera lo mas natural posible recuperar el Mont-Michel de antes, lo unico malo es que no se podra llegar por medios propios, sino que habra que utilizar algun medio de transporte alternativo, vaya otro "sacadineros".
|
|
|
Gracias por la información Tonio, espero verlo algun día.
|
|
|
Els Francesos son el reis del turisme,treuen diners per a tot,pero aquesta obra mestre val la pena ni que es tingui que pagar un autobus o un ferry.
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|