• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Camper Park Costa Blanca fa 18 anys 7 mesos #21901

Mireu quina àrea més guay.... amb uns preus més que raonables!!!!
www.camperparkcostablanca.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Camper Park Costa Blanca fa 18 anys 7 mesos #21912

En prenem nota, no solem tirar cap el sud, però sempre és bo de saber-ho.
Gràcies !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Camper Park Costa Blanca fa 18 anys 7 mesos #21920

Nosaltres hi vam pernoctar aquest Pont de la Constitució, i està molt bé: una gran esplanada engravillada, places amples, una àrea de serveis standard i un edifici des d’on els propietaris, Patrick i senyora (si no recordo malament) es desviuen per acollir el millor possible als visitants i per mostrar la seva instal•lació. Pernocta: 10€/nit.
Els serveis disponibles són un munt: electricitat, dutxes, WC, pots encarregar el pa pel dia següent, vaig sentir que podien oferir servei de bugaderia i em vam oferir utilitzar el jacuzzi!!!! 8O , jo em vaig conformar amb la dutxa (1€), però els nens si que s’hi van acostar, només a ficar el nas.
Per a les nostres sortides pel litoral mediterrani me l’apunto com etapa intermèdia o com a campament base per a anar cap a l’interior alacantí...molt guapo, per cert.
Aquest Patrick em va parlar d’una iniciativa similar, privada, per Almeria, com si un càmping hagués muntat un àrea al costat del càmping, vosaltres la coneixeu? Agrairia qualsevol informació.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Camper Park Costa Blanca fa 18 anys 7 mesos #21931

Moltes gràcies per l´informació ;-)
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Camper Park Costa Blanca fa 18 anys 6 mesos #21970

Es una passada, merci Tiramillas-Marce

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • Itàlia - Eslovènia +

Després de visitar Morella i la Vall d’Uixó durant la Setmana Santa del 2005 estrenant la caravana i veient de què anava això del caravàning, havíem deixat la caravana parada. Llegir més
  • Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12