• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Camping entre Berga i la cerdanya fa 18 anys 8 mesos #20737

Tinc uns amics que buscan un camping amb parcel-las de compra entre Berga i la Cerdanya, si en coneixeu algún d'aquestas características per la muntanya, encara que no sigui per aquest indret, agrairia informació per donar-lis.
Aquí no hi ha estranys, nomès amics als qui encara no coneixem.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Camping entre Berga i la cerdanya fa 18 anys 8 mesos #20743

Ho sento Jordi de compra no en coneixem cap.De segur que algu altre et `podra ajudar.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Camping entre Berga i la cerdanya fa 18 anys 8 mesos #20778

Ho sento Jordi de compra no en coneixem cap.De segur que algu altre et `podra ajudar.
Una abraçada.
Salutacions.

Gràcies per l'interés Jepi

Re: Camping entre Berga i la cerdanya fa 18 anys 8 mesos #20820

Que vol dir de compra? que el càmping és privat?
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Camping entre Berga i la cerdanya fa 18 anys 8 mesos #20823

Que vol dir de compra? que el càmping és privat?

Donc si, es compra la parcel-la i a partir d'aqui entras a formar part de la comunitat y pagas la part que toqui de manteniment, neteja etc, que es molt menor que pagar lloguer. Jo en vaig conéixer un, ja fa uns 20 anys, vaig anar convidat per un que hi tenía un módul i estava molt content. Sé que ni han més, pero no els conec. Ara uns amics hem preguntan per un per el pirineu i jo trasllado la pregunta, a veure si hi ha sort i els puc donar alguna resposta.

Re: Camping entre Berga i la cerdanya fa 18 anys 8 mesos #20832

Garoppa, jo només conec un camping d'aquestes característiques, però està a Mataró. També em sona que hi havia un a prop de Tordera, però no en conec cap més.

Sort!

Matrix, la meva mare i la meva germana estan en el camping que comento de Mataró. A mi personalment no m'agrada, però la meva mare està encantada, i més ara que ja no hi és el meu pare, doncs d'una altra manera hagués hagut de deixar de fer camping. Hi ha gustos per a tot.
Mercè & Cia.

Re: Camping entre Berga i la cerdanya fa 18 anys 8 mesos #20840

Jo el que conec es el que hi ha a Tordera, com bé diu la Merce, esta situat a la carretera que va de Tordera a Hostalric. Fa temps me varan comentar que hi ha familias que tenen llogat el seu pis de Barcelona i que es varan comprar una parcela i la han adecuat com a vivenda , hi viuen tot l'any.Altres families hi son els caps de setmana i l'estiu.

Re: Camping entre Berga i la cerdanya fa 18 anys 8 mesos #20841

Ara que m´ho heu aclarit, recordo una amiga que és al càmping El Canguro que em sembla que és d´aquestes característiques, donsc s´ha fet instalar un mobil home, i aixó als cámpings "normals" no ho deixen fer.
Mercè , hi ha gustos per a tothom.... :roll:

Re: Camping entre Berga i la cerdanya fa 18 anys 8 mesos #20873

Hi ha un camping privat a Torredembarra que es diu l'Amistat. Algú el coneix? Aquest camping que comenteu del Canguro per on està? Jo n'estic buscant un així però per Girona. Algú en coneix algun?

Re: Camping entre Berga i la cerdanya fa 18 anys 8 mesos #20888

aquí et deixo l´enllaç, està a San Pol www.campingkanguro.com/Bienvenidos.htm

Re: Camping entre Berga i la cerdanya fa 18 anys 8 mesos #20897

Matrix/Merce¿Os acordais del camping de La Rioja?
Yo nunca habia visto una cosa asi.

Re: Camping entre Berga i la cerdanya fa 18 anys 8 mesos #20925

jajajaqj...tot una visió... aquell càmpig tanbé és dels que venen les parcel.les.. llàstima que se´n ve fer mal bé la tarja de la càmara ...que tenia unes fotosssss.... 8O

Re: Camping entre Berga i la cerdanya fa 18 anys 8 mesos #20954

Grácies per les respostas, tot i que no son el que busquen els meus amics, jo els i passaré les dades que hem doneu.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • Petita ruta pels Alps +

Ens hem proposat, per dir-ho d'alguna manera, fer la volta al Montblanc. Sortim de casa al voltant de les 9 hores 30 minuts aproximadament, gairebé sempre fem la mateixa ruta Llegir més
  • Esqui de fondo i "La Corrida" a Puigreig +

El sábado día 21 nos levantamos tempranito, ¡nos íbamos a esquiar! A las 7 de la mañana habíamos quedado en la gasolinera de la C-58 y nos retrasamos 5 minutillos Llegir més
  • Pels Pirineus +

...per accedir a Ordesa prescindirem de l'autobús i prendrem el camí antic que feien servir pastors i camperols: el camí de l’Abetal de Turieto, entre boscos i cascades. Gaudirem d’una Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12