|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
Amic CiM,
Es ben cert que no n'hi ha gaires però jo en faig col.lecció de Germans. En conec al voltant de 12. Hem sap greu no ser el Germán que coneixies ja que jo soc més grandet De fet vaig neixer a Barcelona però estudiant a Tarrassa vaig coneixer la que es la meva dona, una Manresana, i jo no sé a casa vostra pero a casa meva ja us podeu imaginar qui mana. La setmana que ve comencem Vacances i ens estrenarem de caravanistes. Ja us explicaré com ha anat. Estem oberts a sugeriments per a la temporada de final d'estiu i tardor. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Germán,
Ja m'extranyava que fosis el que jo conec, perqué aquest company això d'anar de càmping em sembla que no li ve gaire de gust :evil: , ell vol hotels de 35 estrelles!!! :roll: , jo sempre li dic que el nostre hotel, si aixeques el cap per la nit, en te mils i mils d'estrelles :mrgreen: Doncs res, que l'estreno sigui un èxit i per les suggerències de cara a la tardor ja em parlarem quan torneu si us sembla bé ok?, Salutacions i a gaudir de la vostra nova caseta amb rodes!!! Jepi, es que la curiositat es un cuc que s'et menja mica en mica..... :mrgreen: Salutacions No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Bages, benvingut al fòrum. Espero que et trobis molt a gust. Jo ara sóc de vacances i paaticipo poc, ja que em conecto desde la sala de l´ajuntament. També som força novatos... :mrgreen:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Doncs nosaltres a l'Avinguda de les Bases. Què t'hi jugues que pel balcó ens podem veure i tot?
|
|
|
8O 8O 8O :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Benvingut !!
Salutacions
|
|
|
|
|