|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
Hola a tots/es.
Ens acabem d'apuntar al FORUM. Som una familia de Manresa 2 adults i dos nens (7 i 2 anys). I quan al assumpte diem que som nous és que som molt nous. Fa tan sols un més l'idea de pertanyer al vostre colectiu era tant sols una això, una idea. La meva dona i jo haviem fet campisme amb les nostres respectives families quan erem nanos, i de casats ens agradava viatjar amb pocs plans fets i el maleter del nostre Opel corsa ple. La vida canvia i els nanos encara la canvien més. Doncs bé, tot just fa un mes vàrem començar a madurar la idea de tenir una caravana que ens permetes fer camping de temporada i, quan ens acostumem a portar la "caseta" a sobre fer una mica de ruta. Pel que sembla això és una droga i tan bon punt en vàrem veure una ens en vam enamorar. Vam pensar en veure'n més i així ho vem fer, però ens hem quedat amb la primera. Si Deu vol ens la donen el 7 d'Agost i ja estem fent els preparatius per a estrenar-la. Ja us explicarem com ha anat. Mentrestant acceptem tots els bons consells que la vostra experiència ens pugui aportar. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Bages,
Primer de tot, sigueu molt benvinguts en aquest fòrum HF . En segón lloc, dir-vos que aquí trobareu una bona colla d'amics per ajurdar-vos en tot el que poguem, tots els dubtes que tingueu exposeu-los i entre tots mirarem d'aclarir-los. No em vull deixar de dir-te que enhorabona per la nova adquisició que us entregarán el 7 d'agost, disfruteu-la al màxim i per molts anys!!! Doncs res, poseu-vos comodes i gaudiu d'aquest lloc on trobareu molt bon ambient i per soposat molt bona gent. Salutacions a la resta de la família i un altre més del Bages (amb vosaltres ja en som 4) Carles i Marta (CiM) No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Nosaltres fa poc que varem entrar en aquest fòrum, a través d´una persona molt amable, que ens va facilitar l´ informació.
Sincerament, tant la meva dona com jo, ens hi trobem molt bé. A la seva ciutat, nosaltres hi tenim família. Una abraçada. Jordi i Margarida Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.
|
|
|
Bienvenidos
|
|
|
¡Hola Bages!
Bienvenido. Nosotros pocos consejos podremos darte, pues somos también muy, muy novatos. Y afirmo lo que dice Cim somos como una gran familia, aqui encontraras gente estupenda dispuesta siempre a ayudarte. |
|
|
Hola Bages, una salutacio molt cordial desde el Lluçanes, espero que
t'hi sentis com a casa.Benvinguts :D Joan i Francesca |
|
|
Bienvenidos :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
|
|
|
hola
Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla. |
|
|
Benvingut Bages desde Castelldefels
|
|
|
Hola Bages,BENVINGUT.Esperem que en aquest forum t'hi sentis com a casa teva i que tots els dubtes ,impresions,comentaris que tinguis ens els facis nostres.
Com bé anuncia el teu nóm ets del Bages,ja veus que aquí en sóm uns quants,jo i la família entre ells.Nosaltres sóm de Navarcles,i encara que ara viatgem en autocaravana,també haviem passat per la caravana i la tenda. Ens agrada ampliar la família i a partir d'ara tú i els teus ja sou part de la família Totcamping.Esperem veuret'hi sovint per aquí. Salutacions Bages ,desde el Bages. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Una cosa Bages,aquest avatar que has possat (dibuix del Ice Eige) es l'avatar d'un company del forum que es diu Conrad.Quan puguis l'hauries de canviar per un de diferent que no el tingues ja agafat ningú,moltes gràcies.
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Moltisimes gracies.
La rebuda ha estat espectacular. Us agraïm molt els vostres comentaris. La veritat es que per el què he anat veient en el FORUM l'ambient és inmillorable. Jepi. Perdona el tema de l'avatar ja esta solucionat. De moment l'he borrat. No m'estranya que l'haguin agafat ja que es molt xulu. Aprofitant l'avinentesa. És d'esperar que hi haigui més usuaris que avatars i, per tant, és fàcil repetir. Sabeu si hi ha la possibilitat de fer servir imatges propies de l'usuari com avatar? Fins aviat. |
|
|
Jo l'hi tinc es una foto de l'auto a la primera trobada que varem anar.Has de parlar amb el webmestre per veure com ho pots fer.En Carreras també ho te aixi.
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Hola, benvinguts els que heu arrivat darrerament.
En referència als avatars, hi ha un fil anomenat "funcionament del fòrum" que indica com funciona i no us el heu llegit... A la galería d'avatars hi han unes imatges "privades" que tenen nom, i unes altres "públiques" que tenen un número. Pots escollir entre una de les públiques o enviar-me una imatge, las característiques de la qual posa al fil que et comento Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
|
Gracies Webmestre.
Sembla mentida el que es pot arribar a apendre llegint! Espero que em perdonis ja que jo soc d'aquells que només llegeixen el manual quan no funcionen les coses. |
|
|
Hola Bages!!
Com ja t'han dit, ja som uns quants del Bages. La majoria dels altres, però, s'han "escapat" de Manresa. Els únics que ens hi mantenim som tu i jo!! Vés a saber si vivim fins i tot de costa!! 8O |
|
|
Ja seria bo,ja,que visquesiu al mateix bloc de pisos. :mrgreen: :mrgreen: .
de totes formes deixeu-me dir i fer propaganda del meu poble.A Navarcles s'hi viu molt bé. salutacions . ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Doncs posats a tenir coincidències. La meva dona també s'en diu Mireia. Jo m'en dic Germán.
Molt de gust de coneixe'us a tots. Pel que fa a la meva adreça de moment us comento que estic a la zona del Passeig- Crta. de Vic. Ma o meno. Prop del Col.legi Bages. |
|
|
Eiiiii, el que jo no sabia, :?: que en Jepi vivia a Navarcles =)).
Mireia, jo soc fill adoptiu de Castellbell però soc manresà de cap a peus, a més quasi sempre estic per aquí a la "capital" jejeje!!!!! Bages, potser si que el mon es un mocador però jo de Germán només en conec un (company d'escola d'EGB), no seras pas tú? 8O perqué no es un nom gaire corrent. Si em permets que t'ho demani, :idea: estas entre els 32 - 34 anys?, el teu cognom comença per A?, si es així tens molts muneros de ser ell...... ja em diras quelcom. salutacions a tots!!! No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Carles aixo sembla el "Codigo da Vinci". :mrgreen: :mrgreen:
Salutacions ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
|
|