• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Quin programa era fa 20 anys 1 setmana #2067

• nouespai
  • Avatar de nouespai Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Fa uns mesos vaig veure un programa d'ordinador amb el qual podies fer un recorregut en 3D per un determinat lloc. Semblant al google earth però et podíes moure com si pilotéssim un avió, inclús quasi a ran de terra, de manera que podíes vere si un territori es plà, muntanyós, etc.

Sabeu com es diu ?

:mrgreen: :evil:

Un poquet ruc, si que soc: Es el mateix google earth que te la posibilitat 'abaixar el punt de vista.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Quin programa era fa 20 anys 1 setmana #2068

Ho he consultat amb el meu germá, ell l´havia tingut i si el trobe m´el pasará i jo li enviaré a Vd.
Jordi
Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.

Re: Quin programa era fa 20 anys 1 setmana #2073

Una ventana tridimensional al planeta

Descarga de Google Earth: Mac o PC

Google Earth es una aplicación 3D de banda ancha que no se puede ejecutar en todos los equipos.

Es posible que no se pueda ejecutar en equipos de escritorio con más de 4 años de antigüedad.
Es posible que no se pueda ejecutar en equipos portátiles con más de 2 años de antigüedad.

El meu germà, m´ha passat aquest programa, l´únic que el seu ordinador, al ser més antic no l´ha pogut obrir, pero ell l´ha vist funcionant amb un ordinador nou.
Jo he estat a casa seva, mestre m´el enviava comprimit, ara miraré si m´ha arribat i si li interesa, per correu intern em dona el seu correu i jo li enviaré.

Jordi
Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.

Re: Quin programa era fa 20 anys 1 setmana #2074

Jo ja el tinc instalat, surt tota la bola del mon i hi ha quantitat de coses per poder veure, en un costat posa autopistes d´Estats Units, etc........
Pel que veig, els que no hi entenem garire i em de dedicar molta estona per teure-li el profit, pero el veig molt interesant.

Aquell escrit en Castellà que li he posat abans, he fet cópiar-pegar, ja que ho dona escrit el mateix programa.
Si li interesa, li puc enviar.

Jordi

Re: Quin programa era fa 20 anys 1 setmana #2075

• nouespai
  • Avatar de nouespai Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Moltes gràcies, Jordi

Aquest del Google ja el tinc, es pot baixar gratuitament des d'internet, però no sé si hi ha un atre on les imatges es vegin més clares.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • Normandia i Puy du Fou +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12