Benvingut,
Convidat/da
|
|
Com es fa en aquest forum per introduir en el fil una adreça web.Jo marco la url pero no fa res i hem surt escrit normal i no puc activar la pgn.Socorro,Help,Ajuda.Gràcies.
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Em sembla Jepi, que això és una qüestió que encara está pendent de solucionar, mentres tant, hem de fer un copia i pegar. :?
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Hola !!!
www.totcamping.cat/modules.php?name=Forums&file=posting&mode=reply&t=33 Jo ho he fet així: Prems el botó de marcador "URL", i t'escriu entre corxets "url" (sense les cometes) Enganxes darrera l'adreça que t'interessa Tornes a prémer el botó del marcador, que ara és "URL*", i t'escriu entre corxets "/url" (sense les cometes). Llavors ho mous cap a on t'interessi, perquè t'ho deixa al final del text, no on tenies el cursor .... 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Gràcies EvaV ho provare de seguida.
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|