|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Moltes felicitats de tot cor!!!!
Un petonàs!!! Mª josé :g) |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
No sabem de que sòn aquestes felicitacions ,pero si són pel Jordi jo també m'hi afegueixo.
Salutacions.Felicitats. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
happy birthday FELICITATSSSSS ANYS I ANYS PER MOLTS ANYS!!!!!
pastis happy birthday
La vida es dibuixar sense fer ús de l´esborrador
|
|
|
Moltes gràcies a tots, avui faig 56 anys i sincerament m´ha fet molta il.lusió el veure els vostres escrits i més quan no t´esperes res, ha estat una agradable sorpresa.
Gràcies a tu Tiramilles, que em vas fer entrar en aquest fòrum i així he pogut contactar amb tots vosaltres, per fòrum o per privats i a més a més al donar-me l´oportunitat de poder estar en aquest fòrum em pogut conèixer a la fabulosa família de Navarcles, Jepi. Espero de mica en mica, més endavant poder-nos anar conèixent. Doncs, amb el poc temps que fa que entro en aquest fòrum, he pogut veure un gran respecte i molta amistat entre les persones, que inclús hi ha moments que penso que sembla com si tots fossi-ho de família. Una forta abraçada a tots i moltes gràcies. Jordi Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.
|
|
|
Moltes felicitats, Jordi
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
MUCHAS FELICIDADES CARRERAS.
Espero poder conocerte en la kedada del 11 de Septiembre. |
|
|
Moltes felicitats
|
|
|
Be vaja ara ja se de que va.Jordi ho tenies molt amagat aixo de l'edat.Quants en fas 18? ve vaja no t'enamaguis cap.
Moltissimes felicitats de part de tota la família de Navarcles.Una abraçada i que ho puguis celebrar juntament amb la Margarida i tote les persones que estimes. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Carreras,
potser un pel tard però et felicito igualment (diuen que tenen vuitada oi?) Felicitats!!! :mrgreen: No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Doncs un xic endarrerides però felicitats igualment, que la feina aquests dies no em deixa entrar gaire.
:D Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
lament no haver-te felicitat en el seu moment però no em resigno fer-lo. Moltes Felicitats
pastis brindem |
|
|
Moltes felicitats :D :D :D
|
|
|
Moltes gràcies a tots, tal com vaig dir no m´esperava res, una abraçada a
tothom. Jordi Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.
|
|
|
Del que et donem les gràcies ,es a tu, per ser aqui entre nosaltres i volguer compartir les teves experiencies i aventures.
Salutacions desde Navarcles. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Una altra que arriba tard però que també et vol felicitar...i que estiguis molt de temps amb nosaltres.
Una abraçada, Marta. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
MOTES FELICITATS JORDI !!!
Perdona pel retard. Salutacions
|
|