Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola a tots,
M'he donat d’alta amb vosaltres i m'he animat a participar en el vostre fòrum, i més tard m’he donat que no m’havia presentat?, doncs aquí hi som, som una família de Barcelona – 08009, que estem esperant que ens lliurin per desembre la AC, i per anant escalfant motors i agafant coneixements estic llegint, i en la mesura que puc participar en el fòrum. Bé, tant aviat tinguem noticies del dia exacte que ens lliurem la AC Genesis-49, ho 'anunciaré' i demanaré consells del indispensable que cal per anant començant (si em voleu avançar benvinguts), ens apuntarem a les sortides que sovint realitzeu per anant integrant-nos. Fins aviat!!! Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
El que és indispensable són ganes de gaudir plenament d'aquesta afició.
Benvinguts al fòrum i fins aviat. |
|
Benvingut Carles...dues estar del nervis esperant la teva joguina!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Benvinguts a casa vostra.Esperem compartir moltes vetllades amb vosaltres.Us desitjem que es faci curta l'espera.
Una abraçada desde Navarcles. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Benvinguts sigueu HF HF autocaravana dibuix
|
|
Sigueu benvinguts a casa vostra. HF
|
|
Benvinguts sigueu HF
Salutacions d'un "tocayo" com tu. :mrgreen: Salut ![]() Carles (CiM) No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Benviguts a casa vostre HF HF
icona_onada icona_onada No te tomes la vida en serio, al fin y al cabo no saldrás vivo de ella
|
|
Benvinguts a casa vostra
|
|
Benvinguts sigueu i que la espera per recollir "el juguet" passi ràpid!! icona_onada
|
|
Benvinguts desde Castelldefels autocaravana dibuix autocaravana dibuix autocaravana dibuix
|
|
Welcome desde el Vallès icona_onada
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
Hola Carles, benvinguts al forum. Habiem si ens coneixem aviat.
|
|
Benvinguts al forum, salutacions :mrgreen:
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
dance dance dance ................BENVINGUT
HF
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Hola i benvinguts a la familia!
|
|
Hola i sigeu benvinguts, jo tambe et volia comentar que l'avatar que has triat es el meu, quant vas a la galaria si surt un nom ja esta ocupat, si vols pots enviar-li un de nou, el webmaster t'el penjara a la galaria, espero que us trobeu com a casa, benvinguts.
|
|
Xguell, Disculpa pel avatar, m'ho he canviat.
Quan tingui la AC farè el que dius per pengar-lo. Gràcies a tots Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|