|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Aquest Nadal i cap d'any el volem passar d'una forma diferent i ens agradaria passar-lo viatjant amb l'AC. Hem pensat anar a la zona de Les Cévennes, St. Jean du Gard, Lozere, Anduze, Lassalle.... algú coneix aquesta zona de França? Teniu informació? sabeu d'algun lloc, pàgina web,... on trobar-ne? Gràcies. :D
Tu me dis, j'oublie. Tu m'enseignes, je me souviens. Tu m'impliques, j'apprends.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
No, yo no conozco, pero sé quien la conoce:
forum.campingcar-infos.com/ No te preocupes aunque el francés no sea lo tuyo, yo escribo en ese foro en inglés, y son super amables.... Ah, y de autocaravanas, son los que más saben. |
|
|
´no se si ja les coneixes:
les.cevennes.free.fr/fr/parc-national.htm www.cevennes.net/ www.cevennes-parcnational.fr/Accueil/tabid/36/Default.aspx Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Hola, Francesccat
Fa poquet en Toni de Ros va publicar al VEA una escapada precisament a Les Cevennes, la trobaràs a viajarenautocaravana.com/escapadas_detall.php?idg=16617 Nosaltres per Tots Sants vam estar prop de Ganges, i vam visitar el Mont Aigoual, en ple parc de les Cevennes. Hi ha una zona d'aparcament per a autocaravanes, i la vista, si el dia és clar, és imponent. Vam estar també a la Grotte des Demoiselles, al circ de Navacelles, i a la Couvertoirade. Suposo que tot això ja s'escapa més del teu pla de ruta, et deu quedar una mica al sud. Per manca de temps no vam veure molts altres indrets dignes de visita. Temps al temps.... 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Gràcies a tots per les vostres respostes. En prenc bona nota.
Tu me dis, j'oublie. Tu m'enseignes, je me souviens. Tu m'impliques, j'apprends.
|
|