• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Busco càmping fa 18 anys 8 mesos #19941

:roll: Hola a tothom! coneixeu algun càmping a la costa de Girona on poder deixar la caravana muntada la temporada d'hivern, per anar-hi els caps de setmana i que estigui bé de preu?. Ara la tenim a Roses per 20 euros però el càmping en qüestió és limitadet... :8} Em podeu ajudar?
Petonets!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Busco càmping fa 18 anys 8 mesos #19944

Hola xuxu,

Benvingut/uda al fòrum.

Jo l'altre dia vaig estar visitant el càmping VellEmpordà de Garriguella (queda a l'interior, a 15 kms de Figueres) i sé que tenen tot l'any obert.
Jo no sé com de limitadet es el que esteu ara, però aquest tampoc es que tinguin molts serveis oberts ara a l'hivern, el justos i necessaris per passar el cap de setmana.
En questió de preus, val més que hi truquis.

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • Bretaña, Normandía i París +

Durante un año he estado leyendo los relatos de los compañeros caravanistas y autocaravanistas en sus diferentes viajes, esta vez, y como apoyo a aquellos que se han molestado en Llegir més
  • Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12