• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Roda de recanvi. fa 20 anys 1 setmana #1970

Després de llegir tots els fils sobre rodes i llantes, he de reconeixer que no entec res. :oops:

Busco una roda de recanvi per a Roller Jazz 49 CP de 14'' i 5 forats. Te un munt de numeros grabats en la llanta però no se que signifiquen.

La roda+llanta original de Roller val 180 euros, cosa que em sembla carisim per una roda de recanvi.

Algú em pot ajudar?

Gracies i salutacions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Roda de recanvi. fa 20 anys 1 setmana #1974

Nosaltres, quan teníem la CV, vam anar a un lloc que en venien de segona mà (amb bon estat, és clar) i evidentment ens va sortit molt més barata. Possiblement no la facis servir mai però com és natural, cal dur-ne una. Alguns van sense!!
Em sembla que donant la mida del pneumàtic (com quan compres les cadenes) n'hi va haver prou.

Re: Roda de recanvi. fa 20 anys 1 setmana #1977

Hola, on la vas comprar?

Salutacions.

Re: Roda de recanvi. fa 20 anys 1 setmana #1978

En aquest moment no recordo on però era aquí a Manresa mateix. No sé d'on ets tu però si et cau a prop i t'interessa, t'ho miro. Ja em diràs alguna cosa.

Re: Roda de recanvi. fa 20 anys 1 setmana #1986

Nosaltres guardem la CV a Besalú y avui mateix hem comprat una llanta nova (uns 18 euros) i només hem d'encarregar el neumàtic, que ho farem a Mataró. Hem apuntat totes les dades dels neumàtics que tenim actualment. Surt molt més barat que comprar tot el conjunt nou. Evidentment 180 euros ho trobo una bestiesa. També en tenen de segona ma. Si vols trucar, potser per telèfon poden informar-te. Es tracta d'Esmi Caravanes. Tenen web, però ara mateix no sé l'enllaç. Però si busques al google no tindràs cap problema.

Sort!
Mercè & Cia.

Re: Roda de recanvi. fa 20 anys 1 setmana #2001

Moltes gracies.

Mieria soc de Terrassa.

Merce67, a les 9:00 trucaré a Esmi per mirar si tenen llantes o no de la meva marca.

Moltes gracies per la informació.

Salutacions.

Re: Roda de recanvi. fa 20 anys 1 setmana #2029

Creo que es mejor no llevar rueda de repuesto, que llevar una que no este en perfecto estado, en caso de pinchazo si no se tiene rueda, se llama a la asistencia en carretera y listo, en cambio con una en mal estado si la cambias luego tendras que conducir con ella y un palmo de terreno basta para arrepentirse de haber puesto una rueda mala, la seguridad es lo mas importante.

Re: Roda de recanvi. fa 20 anys 1 setmana #2033

Tonio, quan deia una roda de segona mà em refereixo a una roda que està en perferte estat només que s'ha fet servir poc i per tant no la poden vendre per nova. Sovint són rodes més noves que les que es porten a la CV (pèrquè han fet uns quants viatges amb nosaltres).

Fixa't que ara hi ha molts cotxes que la roda de recanvi nova que porten és molt senzilla (sovint molt prima) i que no es posa pas per a fer-hi molts Km sinó per sortir del pas. Pel mateix, no cal que la de la CV sigui nova de trinca però sí bon estat.

Re: Roda de recanvi. fa 20 anys 1 setmana #2056

Si Mireia, te he entendido, una rueda de segunda mano puede estar en mejores condiciones que una nueva, si esta no esta a la presion adecuada etc, etc, , yo a lo que me refiero es que no tenemos que tratar de ahorrar en los "zapatos" de nuestros vehiculos, pues son piezas muy importantes en la seguridad, hay que comprarlos los mas baratos posibles pero "buenos".

Re: Roda de recanvi. fa 20 anys 1 setmana #2097

Ja la tinc. Vaig comprar la llanta el dissabte a Canet i avui anirè al taller per posar-li la goma.

Moltes gràcies a tothom.

Salutacions.

Re: Roda de recanvi. fa 20 anys 5 dies #2153

Si Mireia, te he entendido, una rueda de segunda mano puede estar en mejores condiciones que una nueva, si esta no esta a la presion adecuada etc, etc, , yo a lo que me refiero es que no tenemos que tratar de ahorrar en los "zapatos" de nuestros vehiculos, pues son piezas muy importantes en la seguridad, hay que comprarlos los mas baratos posibles pero "buenos".

Jo vaig tenir un cotxe que per recanvi duia el que en deien "el donut", una roda molt més prima que la normal. La justificació era que amb aquella roda de recanvi segur que el primer que fariem en cas de punxada era cercar un taller i arreglar la roda, la qual cosa no es sol fer quan la roda de recanvi és tant bona o millor (sovint és la més nova) que les altres.
En algunes revistes he llegit comentaris d'experts (tipus Paco Costas i similars) en el sentit que és una contradicció que la roda de recanvi sigui la més nova. Ha de ser una roda d'emergència que cal canviar a la primera oportunitat, i rodar a pas de tortuga coixa i amb molta precaució fins a poder arreglar la roda de servei i tornar a guardar la de recanvi.
Crec que és discutible però no deixa de tenir sentit, no us sembla?
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: Roda de recanvi. fa 20 anys 5 dies #2154

En la caravana duia una roda de recanvi usada i revisada, i no era exactament de la mateixa mida (era una mica més ample) que la d'origen. El mecànic em va dir que podia rodar amb tota tranquilitat i que com a recanvi era una tonteria gastar més calés. De fet em va servir, vaig punxar, vaig canviar la roda i vaig per els 2 km que em separàven d'un taller de pneumàtics on vaig reparar la roda bona i la vaig tornar a muntar.
La llanta me la vaig fer regalar al comprar la caravana, i el pneumàtic no recordo el que em va costar (d'això ja fa 13 anys) però va ser poc més que res.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Sant Pere Pescador +

Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • Entre els núvols dels Alps +

Un petit accident el diumenge abans de sortir direcció Escòcia, va fer anul•lar les nostres desitjades vacances, i encara que el Ramon es va recuperar molt ràpidament vam haver de Llegir més
  • La costa de Portugal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure el relat al seu bloc cal clicar AQUÍ Llegir més
  • El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12