• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

portàtil a 12 V fa 15 anys 10 mesos #19553

Hola amics! m'he trobat aquest cap de setmana que he volgut portar el portàtil a l'auto i conectar-lo a 12 V com quan ho necessito al cotxe. El cas és que quan he conectat a la presa de 12 V de l'habitacle no tenia prou força per iniciar el PC, començava a iniciar-se però tot d'una s'apagava (les batèries estaven al 100% de càrrega i porto dues en bateria), després he fet la prova amb la presa de 12 V de la cabina de conducció i ha anat bé igual que amb el cotxe, "No ho entenc" algú té una explicació raonable? Seria millor portar un convertidor de 200V i conectar amb la presa de 220V? Com ho feu vosaltres? Per su us cal el meu portàtil conecta a 220V amb un adaptador 19'5 V , bé espero que m'hagi fet entendre. Gràcies. :roll:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: portàtil a 12 V fa 15 anys 10 mesos #19554

Eim, nosaltres ens trobem que si posem algun adaptador o lladre a l'hora de connectar alguns aparells, no funcionen per falta de força, igual que et passa a tu. Els adaptadors fan resistència i provoquen això.

No sé si tu n'hi tens algun, però si és el cas, intenta-ho connectant-ho directament i utilitzant el fil més curt possible.

Re: portàtil a 12 V fa 15 anys 10 mesos #19560

Com vas connectar el portàtil i amb quin adaptador ? ja que necessita 19.5V no 12V, jo em vaig trobar que al connectar-lo al convertidor de 12 a 220V em fallava el portàtil doncs no li devia agradar l’ona senoidal en canvi amb la palm,el navegador, el telèfon i altres andròmines electròniques funciona molt be, al final vaig comprar un adaptador per portàtil de 12 V amb varies sortides entre elles 19.5 V i ara va la mar de be.

SABER QUE SE SAP EL QUE SE SAP I QUE NO SE SAP EL QUE NO SE SAP; HEUS ACÍ EL VERITABLE SABER.
Confuci.

Re: portàtil a 12 V fa 15 anys 10 mesos #19595

L'adaptador que tinc és un que té vàries tomes i la possibilitat de triar el voltatge de sortida. Entre altres té de 19 V de sortida de 20 V, 22 V, he probat amb la de 20 V, com ja us dic i a la presa del cotxe em funciona molt bé, ha sigut a l'autocaravana i a la presa de l'habitacle quan comença a iniciar-se el PC i tot d'una s'apaga. Ara he vist la foto que m'envieu i l'adaptador que tinc és pràcticament igual al de la fotografia. Com dic intento conectar-lo a la presa de 12 V, Ho estic fent bé ?

Re: portàtil a 12 V fa 15 anys 10 mesos #19601

Quan el connectes hauries de mirar amb un tester la tensió real de la sortida. La bateria et donarà sense càrrega aproximadament 13V. Si al connectar l’equip et baixa a menys de 12V a l’entrada de l’equip, es perquè el cable de la connexió que va de la bateria fins el connector es de poca secció i te pèrdues, vigila que si no te protecció per fusible es podria cremar . La millor opció es fer una connexió nova com mes a prop de la bateria millor i amb cable d’una secció mínima de 4 mm², recorda de posar-hi un fusible de protecció o també pots reforçar la instal•lació actual.

Convertidor fa 15 anys 10 mesos #20000

Hola,
Jo malgrat encara no tinc la AC (desembre arribarà...), a vegades al cotxe he utilitzar un d’Airis, que m’ha anat bé, adjunto hipervincle amb informació:

airisde.com/Tienda/Default.aspx?idG=001&idSG=001&idG...res&idSF=CAB-ADA

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Miravet +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Sierra de la Demanda +

Destí: Sierra de la Demanda Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • Entre els núvols dels Alps +

Un petit accident el diumenge abans de sortir direcció Escòcia, va fer anul•lar les nostres desitjades vacances, i encara que el Ramon es va recuperar molt ràpidament vam haver de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12