• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

portàtil a 12 V fa 18 anys 10 mesos #19553

Hola amics! m'he trobat aquest cap de setmana que he volgut portar el portàtil a l'auto i conectar-lo a 12 V com quan ho necessito al cotxe. El cas és que quan he conectat a la presa de 12 V de l'habitacle no tenia prou força per iniciar el PC, començava a iniciar-se però tot d'una s'apagava (les batèries estaven al 100% de càrrega i porto dues en bateria), després he fet la prova amb la presa de 12 V de la cabina de conducció i ha anat bé igual que amb el cotxe, "No ho entenc" algú té una explicació raonable? Seria millor portar un convertidor de 200V i conectar amb la presa de 220V? Com ho feu vosaltres? Per su us cal el meu portàtil conecta a 220V amb un adaptador 19'5 V , bé espero que m'hagi fet entendre. Gràcies. :roll:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: portàtil a 12 V fa 18 anys 10 mesos #19554

Eim, nosaltres ens trobem que si posem algun adaptador o lladre a l'hora de connectar alguns aparells, no funcionen per falta de força, igual que et passa a tu. Els adaptadors fan resistència i provoquen això.

No sé si tu n'hi tens algun, però si és el cas, intenta-ho connectant-ho directament i utilitzant el fil més curt possible.

Re: portàtil a 12 V fa 18 anys 10 mesos #19560

Com vas connectar el portàtil i amb quin adaptador ? ja que necessita 19.5V no 12V, jo em vaig trobar que al connectar-lo al convertidor de 12 a 220V em fallava el portàtil doncs no li devia agradar l’ona senoidal en canvi amb la palm,el navegador, el telèfon i altres andròmines electròniques funciona molt be, al final vaig comprar un adaptador per portàtil de 12 V amb varies sortides entre elles 19.5 V i ara va la mar de be.

SABER QUE SE SAP EL QUE SE SAP I QUE NO SE SAP EL QUE NO SE SAP; HEUS ACÍ EL VERITABLE SABER.
Confuci.

Re: portàtil a 12 V fa 18 anys 10 mesos #19595

L'adaptador que tinc és un que té vàries tomes i la possibilitat de triar el voltatge de sortida. Entre altres té de 19 V de sortida de 20 V, 22 V, he probat amb la de 20 V, com ja us dic i a la presa del cotxe em funciona molt bé, ha sigut a l'autocaravana i a la presa de l'habitacle quan comença a iniciar-se el PC i tot d'una s'apaga. Ara he vist la foto que m'envieu i l'adaptador que tinc és pràcticament igual al de la fotografia. Com dic intento conectar-lo a la presa de 12 V, Ho estic fent bé ?

Re: portàtil a 12 V fa 18 anys 10 mesos #19601

Quan el connectes hauries de mirar amb un tester la tensió real de la sortida. La bateria et donarà sense càrrega aproximadament 13V. Si al connectar l’equip et baixa a menys de 12V a l’entrada de l’equip, es perquè el cable de la connexió que va de la bateria fins el connector es de poca secció i te pèrdues, vigila que si no te protecció per fusible es podria cremar . La millor opció es fer una connexió nova com mes a prop de la bateria millor i amb cable d’una secció mínima de 4 mm², recorda de posar-hi un fusible de protecció o també pots reforçar la instal•lació actual.

Convertidor fa 18 anys 10 mesos #20000

Hola,
Jo malgrat encara no tinc la AC (desembre arribarà...), a vegades al cotxe he utilitzar un d’Airis, que m’ha anat bé, adjunto hipervincle amb informació:

airisde.com/Tienda/Default.aspx?idG=001&idSG=001&idG...res&idSF=CAB-ADA

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Escapada pel Ripollès +

El Ripollès és un bell racó del Pirineu on la muntanya, de mides raonables, comença a donar pas a valls amples i fèrtils, preàmbul de la rica plana osonenca... No Llegir més
  • Cerdanya francesa +

Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • Alcalà de Henares +

Destí: Alcalá de Henares Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12