Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola companys,
Us deixo el seguent enllaç perquè pogueu veure com el fabricant de CV's i AC's Kabe (Dinamarca) construeixen un del seus models. Pel que sembla, ho fan a consciència i amb qualitat, si més no així m'ho ha semblat a mí. :D Si mireu la web, podreu veure la diversitat de models i acabats que tenen, un d'ells, 8O la caravana més llarga que es comercialiltza a Europa, de 10 mtrs i amb una infinitat de distribucions. www.kabe.se/de/caravans/manufacturing/ Una altre cosa, Temps enrrere varem fer la broma de que a la fira del Caravàning, alguns expositors posaven l'avancé de les caravanes al sostre simulant un dúplex. :mrgreen: Doncs com que en aquesta vida la realitat sempre supera la ficció, us deixo també els seguents enllaços perquè ho comproveu. 8O 8O 8O 8O Només us diré que aquest "bitxarraco" fa 8,20 mtrs de llarg, 4,47 mtrs d'alçada i 2.600 kg de pes. Ahhh... i també té solàrium!!! =)) www.campingferie.dk/h4_udstillinger/s/elmia_2007_01.asp www.campingdanmark.dk/pages/billedarkiv/vis_serie.asp?serieGuid=38340 Apa doncs, gaudiu de les imatges :mrgreen: P.D. Per cert, si m'he la compro, creieu que entraré als càmpings? =)) Salut ![]() No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
yo hasta que no las hagan con garaje subterraneo ni me las miro.
|
|
Carles,
Gràcies per l'enllaç, m'he quedat alucinat. Salutacions. |
|
ostia...¡¡¡ que guapo...
gràcies carles |
|
li falta el jakuzi de 3x3m2 ja ja ja :evil:
Vive tus sueños, no sueñes tu vida.
|
|
I jo que em pensava que tenía una cv. tirant a llargueta...
![]() ![]() ![]() DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!
|
|
Apa, ara ja entenc perque parles de no canviar la teva caravana, "punyetero" estas esperant que facin aquella que vols i com la vols eh? :roll:
Josefina |