|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Llegiu aquest enllaç, es molt important per molts de nosaltres.
www.solocamping.com/vbulletin/showthread.php?t=694 Aquí no hi ha estranys, nomès amics als qui encara no coneixem.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Una noticia tant important com aquesta que pot afectar a molts usuaris, es tindría que resaltar d'aguna manera. Posant-la a la página d'inici o fixant el post, o el que pensis mes adient.
Aquí no hi ha estranys, nomès amics als qui encara no coneixem.
|
|
|
Hola, garoppa,
La notícia ja està resaltada a la pàgina d'inici des de fa un parell d'hores, tenim un webmestre que està en tot !!! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Que bé, he vingut directa aquí i me l'he saltat. Aquí va l'enllaç a Dometic.
www.dometic.com/templates/fp.aspx?id=36729 Aquí no hi ha estranys, nomès amics als qui encara no coneixem.
|
|
|
Be, mi posat en contacta em el servei de Dometic a L'Hospitalet , y francament an estat mol amaples, per telefon men indicat on astá el problema Un clau de rosca que en el moviment pot perdre el camp y fe caure el serpentí, fen truntulla tos als tubs del GAS, per sort a nosaltres no sens a trencat pro ho passaran a reparar.
San da assegura ve que no pugui caura am el moviment, posant dobla suport. |
|
|
nosaltrea també hem trucat i ens han explicat ell mateix. Jo pensaba que trigarian a venir peró segurament la setmana vinent ja vindran al camping on la tinc a revisar-la.
Dona gust quan fan les coses amb amabilitat i diligència, encara que el motiu no sigui de grat de ningú, però es preferible això que nonpas que no diguessin res i s'anessin cremant caravanes. salutacions |
|
|
PAYVI, em pots donar el telefon de Dometic l´hospitalet, es que jo tinc la caravana el poble del costat, a Cornella ll., gràcies, |
|
|
Piti et passo un un privat
Una braçada |
|
|
Hola Piti, cuan no es una cosa, es laltra.
Las coordenadas son: Sr. Antonio Rocha Tel 93/3333753 Hospitalet Tel 93/2849971 E-meil Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Tens que pasarli 1) el model 2 nº produc. 3 nº serie Si nesesites alguna cosa mes digamo. Una abraçada. Vicenç |
|
|
moltes gràcies Vicenç, ara busco les dades de la nevera i el trucaré,
salutacions |
|