|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
En aquest fil anirem afegint els tractes preferencials que s'aconsegueixin per als usuaris d'aquest web.
Si us plau, confirmeu-nos que us el fan i comenteu la qualitat dels serveis ofertats. De moment, el primer que s'ha ofert. www.totcamping.cat/modules.php?name=Web_Links&l_op=viewlink&cid=4 Creieu que és important aconseguir avantatges ? Coneixeu algún altre lloc que estigui disposat ? Si té web, li faríem un enllaç, si no en té li posariem les dades. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Em sembla perfecte tot el que sigui aconseguir algun avantatge. L'únic dubte que s'em planteja és com demostrar que sóc usuaria de TOTCAMPING. Farem un carnet o només demostrant-li que puc accedir-hi via internet n'hi haurà prou?
Gràcies per tot. Mercè & Cia.
|
|
|
La resposta era "que qualsevol que vinguès de part de Totcàmping..."
Pensarem la fórmula per millorar el tema. :roll: Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
|
Fa molt temps, quan Solocamping ni tant sols es deia Solocamping, s'em va acudir dir a Covilas que era "participant en un foro d'internet on hi entrava molta gent". Automàticament em van fer el 10% de descompte. És un descompte que poden fer doncs els marges amb que juguen són molt alts, i per poc que els pressionis ho faran.
Bona tasca! :-)) Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
Covilas, et fa descompte si el demanes amb consevol carnet campista , també si ets del RACC.
|
|
|
Ademes a Covilas sembla que ja compten en fer descompte a tothom ja que en accesoris son mes cars que ningú , fen el descompte queden iguals.
P.e. Vaig comprar unes pates de taula KRAUSE : Covilas 137euros Nauticaravan 123euros amb el descomte va quedar-me en 123 euros a Covilas. Salutacions |
|
|
En el cas que ens van oferir, m'agradaría que algú pogués confirmar que li han fet el descompte, i que no li fan a tothom.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
|
Els descomptes només els fan si els demanas , jo els demano sempre.
|
|
|
Em sembla una bona idea, la meva pregunta és la següent, pot ser que el LT d'oli en Fiat valgui 10,70€ és la primera vegada que faig la rebisión i em sembla molt car
|
|
|
Vicenç,
Es possible. Primer hauries de mirar quin tipus d'oli t'han posat, quasi segur que l'auto porta un motor turbo-diesel i deu portar un oli sintèntic tipus 5-40 o similar, pensa que aquests olis son bons i alhora també son cars, a més es una concessionària. Salutacions No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Carlas, el tipus d' oli es selenia 20 K no ho havia sentin mai, i preguntat a Fiat y han dit que es el millor.
Una abraçada |
|