• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

caravana de dos ejes fa 18 anys 9 mesos #18870

crec ques diu piti,pero es per saber la marca de la seva megacaravana,y va anar a la botifarrada,mes que res per que me expliqui com se comporta en carretera etc,una salutacio .
com m´ agrada ser lo que soc, campista y amic de totom

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: caravana de dos ejes fa 18 anys 9 mesos #18875

Efectivament és en Piti. La marca de la CV crec que és una Eriba model Nova.
Respecte al funcionament comportament no et puc ajudar.

Salutacions.

Re: caravana de dos ejes fa 18 anys 9 mesos #18897

Hola, doncs soc jo el qui te la caravana mes llarga de la colla, insisteixo "la caravana".

Com be diu el Marti es una eriba nova 680, 8,66 mts de llarg x 2.40 d´ample, es la que te les lliteres en forma de "quesito". El funcionament per carretera, per mi, es mes segur, ja que suposo el doble eix i els pes es fa notà.

Jo la vaig comprar, perque tinc el cotxe per poguer-la moure, el carnet i l´espai per guardar-la, apart de altres temes.

fluoristrada, a que ve aquest interes, si es pot saber!

Re: caravana de dos ejes fa 18 anys 9 mesos #18900

m, agradan molt les caravanes de dos eixos ,perque las veig molt segures.,res mes disfrutala.
com m´ agrada ser lo que soc, campista y amic de totom

Re: caravana de dos ejes fa 18 anys 9 mesos #18903

Ramon...que et vols canviar????? :roll:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: caravana de dos ejes fa 18 anys 9 mesos #18957

Piti,
sí no és molt demanar, quin és el cotxe :?: :?: i posats a preguntar, com mous aquesta megacaravana, tens un euromover o similar? Pregunto aixó perqué estic pensant de comprar-ne un per la meva cv peró em fa por que després l'aparell en questió no pugui. :roll: :roll:
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!

Re: caravana de dos ejes fa 18 anys 9 mesos #18960

masi,

doncs el cotxe que tinc es un discovery 3 automatic que te una capacitat d´arrastre de 3500kg i un pes sobre la bola de 150kg., segons la web de "what car" es el millor de la seva catagoria per arrossegar mes de 1900kg.

Quan el cotxe no mou la caravana, la mou el euromover model TE, que es nomes per models de doble eix i un pes de 2250kg., per un eix tens el model SE, ambdos models tenen incorporat el sistema d´acoblament automatic del rodillo a la roda.

salut

Re: caravana de dos ejes fa 18 anys 9 mesos #18980

Quina sana enveja tant pel cotxe com pel euromover ;-) ;-) ;-)

De veritat moltes gràcies pel aclariment :D :D :D
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!

Re: caravana de dos ejes fa 18 anys 9 mesos #18991

En Piti va ser el primer campista que jo conec que te el euromover.Recordo que varem empenyer 500 caravanes i arriba ell i treu el mando,quina guapada.
Per molts anys piti pel teu mando,la meva esquena ho agraeix :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
Esperem que el Carles ja l'hi haguin incorporat.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: caravana de dos ejes fa 18 anys 9 mesos #19001

és curiós, jo vaig amb el mando. i despres en els campings no paro de ajudar els veins campistes empenyent caravanes, per aixo som campistes, per a ajudarnos uns als altres.

Re: caravana de dos ejes fa 18 anys 9 mesos #19011

En Piti va ser el primer campista que jo conec que te el euromover.Recordo que varem empenyer 500 caravanes i arriba ell i treu el mando,quina guapada.
Per molts anys piti pel teu mando,la meva esquena ho agraeix :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
Esperem que el Carles ja l'hi haguin incorporat.
Una abraçada.
Salutacions.

Jepi, demà me'l instal·len :-)) dance :-)) dance :-)) dance :-))

Piti, ja tens raó ja!!! :roll: encara que ara tinguem l'aparatet, continuaré empenyan les cv dels altres....... i conten de fer-ho, per això som campistes!!! :mrgreen:
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: caravana de dos ejes fa 18 anys 9 mesos #19015

Moltes felicitats Carles per la nova joguina, anda que no fardaràs amb el comandament quan arribis a un camping. Jo em vaig quedar alucinat amb en Piti movent el peaso CV amb l'aparatet.
Sabeu si venen comandaments amb un robot que et munti l'avance? =)) =)) =)) (Es broma)

Salutacions i a disfrutarlo.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Marroc en Setmana Santa +

Destí: Marroc Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Podeu veure o descarregar també la Llegir més
  • Albacete +

Destí: Albacete Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • Gran Bretanya +

A pocs dies de començar les vacances la incertesa ens angoixa. No viatjarem a un país exòtic, ni tant sols llunyà, però sí a un país diferent. Un país on Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12