• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Problemes amb M3? fa 18 anys 9 mesos #18683

Bon dia,

soc nou a això i després de mirar i mirar hem comprat una Benimar 310 a M3.

He llegit algunes males experiencies amb aquest concessionari.

M'haig de preocupar?
Podré fer el manteniment a un altre concessionari en cas afirmatiu???

és estupendo poder comptar amb un foro com aquest en català!

Salutacions,
Dani

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Problemes amb M3? fa 18 anys 9 mesos #18684

hola Hola Dani,

primer de tot donar-te la benvinguda a TotCàmping.

Jo no conec M3, però sí que he llegit comentaris de gent que no n'està molt contenta.

No obstant esperat a la setmana vinent (aquest cap de setmana tenim una trobada) que quan tothom hagi tornat a casa i revisat el fòrum et trobaràs amb unes quantes respostes.

Desitjo que et trobis a gust en aquesta nova família teva. Atentament,

Bitxitos

Re: Problemes amb M3? fa 18 anys 9 mesos #18685

Benvingut al forum Dani.

Jo tambe vaig comprar l'ac a M3, ara fa 12 anys :mrgreen: , el servei potser no sera el correcte pero el que et puc assegurar es que a Autosumunistres Vic, son tres quars del mateix, crec que amb pasiencia tot mes o menys es va aconseguin.

Jo mateix per canviar el WC vaig tenir l'ac a M3, uns tres mesos 8O pero potser aixo encara no es el que molesta mes, a mi el que hem toca mes els patracols es el preu de les reparacions, encara no n'he pagat mai cap que valgui menys de 500 € :twisted:

Per cert tambe tinc una benimar encara que vella, pero fà la mateixa servitut :D

Salutacions

Re: Problemes amb M3? fa 18 anys 9 mesos #18686

Moltes gràcies a tots dos per la benvinguda.

Ja aniré explicant......

Salutacions,
Dani

Re: Problemes amb M3? fa 18 anys 9 mesos #18687

Benvingut Dani

Jo no la vaig comprar ni a m3 ni autosuministres vic, Al comprar-la a la fira el venedor , que eren i son molt guays, eren, en aquells moments, de Central de Caravaning de Barbera Del Valles i mes o menys l'experiencia es la mateixa, Ni fu ni fa.

Per el tema de Garanties continuare anant a Central del Caravaning on a SEA de LLiça pero per montar algun accesori o sustituir alguna peça fora de garantia, jo he probat Areapunto ( tens un enllaç desde aquesta pagina web) i he trobat molt bon "feeling".

salut
<div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>

Re: Problemes amb M3? fa 18 anys 9 mesos #18691

:evil: Mi experiencia con M3 es patetica.

Compre una AC knaus con aire acondicionado y al ir a verla antes de pagarla , no tenia aire acondicionado , me pidieron otra y si que tenia aire.
Al matricularmela me dieron una documentacion que no era la de mi autocaravana.
En post-venta aun mas pateticos , queria montar un horno , lo encargue y tras numerosas llamadas para saber si ya lo tenian , hoy hace ya dos años , todavia no me han llamado , esta claro que ya he desistido de instalarmelo.
Menos mal que no he tenido ninguna averia con mi AC , ahora ya tiene 4 años y cap problem.
Van sobradisimos.
donde tambien tiene participacion M3 es el la autovia de Castelldefels donde esta la pista de cars (TURISCO ) , si os atiende el Sr. Celes , se desvive por solucionar cualquier problema.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • Normandia - París +

Aquest any hem anat sobre segur i hem triat un lloc fàcil pels autocaravanistes, Normandia (tota França és agradable per viatjar amb autocaravana) i per proximitat hem aprofitat per visitar Llegir més
  • L'Auvèrnia +

Destí: Auvergne ( França ) Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Noruega - Nordkapp +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Sí Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12