|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bon dia,
soc nou a això i després de mirar i mirar hem comprat una Benimar 310 a M3. He llegit algunes males experiencies amb aquest concessionari. M'haig de preocupar? Podré fer el manteniment a un altre concessionari en cas afirmatiu??? és estupendo poder comptar amb un foro com aquest en català! Salutacions, Dani |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
hola Hola Dani,
primer de tot donar-te la benvinguda a TotCàmping. Jo no conec M3, però sí que he llegit comentaris de gent que no n'està molt contenta. No obstant esperat a la setmana vinent (aquest cap de setmana tenim una trobada) que quan tothom hagi tornat a casa i revisat el fòrum et trobaràs amb unes quantes respostes. Desitjo que et trobis a gust en aquesta nova família teva. Atentament, Bitxitos |
|
|
Benvingut al forum Dani.
Jo tambe vaig comprar l'ac a M3, ara fa 12 anys :mrgreen: , el servei potser no sera el correcte pero el que et puc assegurar es que a Autosumunistres Vic, son tres quars del mateix, crec que amb pasiencia tot mes o menys es va aconseguin. Jo mateix per canviar el WC vaig tenir l'ac a M3, uns tres mesos 8O pero potser aixo encara no es el que molesta mes, a mi el que hem toca mes els patracols es el preu de les reparacions, encara no n'he pagat mai cap que valgui menys de 500 € :twisted: Per cert tambe tinc una benimar encara que vella, pero fà la mateixa servitut :D Salutacions |
|
|
Moltes gràcies a tots dos per la benvinguda.
Ja aniré explicant...... Salutacions, Dani |
|
|
Benvingut Dani
Jo no la vaig comprar ni a m3 ni autosuministres vic, Al comprar-la a la fira el venedor , que eren i son molt guays, eren, en aquells moments, de Central de Caravaning de Barbera Del Valles i mes o menys l'experiencia es la mateixa, Ni fu ni fa. Per el tema de Garanties continuare anant a Central del Caravaning on a SEA de LLiça pero per montar algun accesori o sustituir alguna peça fora de garantia, jo he probat Areapunto ( tens un enllaç desde aquesta pagina web) i he trobat molt bon "feeling". salut <div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
|
|
|
:evil: Mi experiencia con M3 es patetica.
Compre una AC knaus con aire acondicionado y al ir a verla antes de pagarla , no tenia aire acondicionado , me pidieron otra y si que tenia aire. Al matricularmela me dieron una documentacion que no era la de mi autocaravana. En post-venta aun mas pateticos , queria montar un horno , lo encargue y tras numerosas llamadas para saber si ya lo tenian , hoy hace ya dos años , todavia no me han llamado , esta claro que ya he desistido de instalarmelo. Menos mal que no he tenido ninguna averia con mi AC , ahora ya tiene 4 años y cap problem. Van sobradisimos. donde tambien tiene participacion M3 es el la autovia de Castelldefels donde esta la pista de cars (TURISCO ) , si os atiende el Sr. Celes , se desvive por solucionar cualquier problema. |
|