• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Problemes amb M3? fa 18 anys 11 mesos #18683

Bon dia,

soc nou a això i després de mirar i mirar hem comprat una Benimar 310 a M3.

He llegit algunes males experiencies amb aquest concessionari.

M'haig de preocupar?
Podré fer el manteniment a un altre concessionari en cas afirmatiu???

és estupendo poder comptar amb un foro com aquest en català!

Salutacions,
Dani

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Problemes amb M3? fa 18 anys 11 mesos #18684

hola Hola Dani,

primer de tot donar-te la benvinguda a TotCàmping.

Jo no conec M3, però sí que he llegit comentaris de gent que no n'està molt contenta.

No obstant esperat a la setmana vinent (aquest cap de setmana tenim una trobada) que quan tothom hagi tornat a casa i revisat el fòrum et trobaràs amb unes quantes respostes.

Desitjo que et trobis a gust en aquesta nova família teva. Atentament,

Bitxitos

Re: Problemes amb M3? fa 18 anys 11 mesos #18685

Benvingut al forum Dani.

Jo tambe vaig comprar l'ac a M3, ara fa 12 anys :mrgreen: , el servei potser no sera el correcte pero el que et puc assegurar es que a Autosumunistres Vic, son tres quars del mateix, crec que amb pasiencia tot mes o menys es va aconseguin.

Jo mateix per canviar el WC vaig tenir l'ac a M3, uns tres mesos 8O pero potser aixo encara no es el que molesta mes, a mi el que hem toca mes els patracols es el preu de les reparacions, encara no n'he pagat mai cap que valgui menys de 500 € :twisted:

Per cert tambe tinc una benimar encara que vella, pero fà la mateixa servitut :D

Salutacions

Re: Problemes amb M3? fa 18 anys 11 mesos #18686

Moltes gràcies a tots dos per la benvinguda.

Ja aniré explicant......

Salutacions,
Dani

Re: Problemes amb M3? fa 18 anys 11 mesos #18687

Benvingut Dani

Jo no la vaig comprar ni a m3 ni autosuministres vic, Al comprar-la a la fira el venedor , que eren i son molt guays, eren, en aquells moments, de Central de Caravaning de Barbera Del Valles i mes o menys l'experiencia es la mateixa, Ni fu ni fa.

Per el tema de Garanties continuare anant a Central del Caravaning on a SEA de LLiça pero per montar algun accesori o sustituir alguna peça fora de garantia, jo he probat Areapunto ( tens un enllaç desde aquesta pagina web) i he trobat molt bon "feeling".

salut
<div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>

Re: Problemes amb M3? fa 18 anys 11 mesos #18691

:evil: Mi experiencia con M3 es patetica.

Compre una AC knaus con aire acondicionado y al ir a verla antes de pagarla , no tenia aire acondicionado , me pidieron otra y si que tenia aire.
Al matricularmela me dieron una documentacion que no era la de mi autocaravana.
En post-venta aun mas pateticos , queria montar un horno , lo encargue y tras numerosas llamadas para saber si ya lo tenian , hoy hace ya dos años , todavia no me han llamado , esta claro que ya he desistido de instalarmelo.
Menos mal que no he tenido ninguna averia con mi AC , ahora ya tiene 4 años y cap problem.
Van sobradisimos.
donde tambien tiene participacion M3 es el la autovia de Castelldefels donde esta la pista de cars (TURISCO ) , si os atiende el Sr. Celes , se desvive por solucionar cualquier problema.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Pirineu Gironí +

Malauradament, per aquestes dates el Pirineu presenta un aspecte pletòric i dic malauradament perquè tot es deu a l’absència de precipitacions que estem patim aquest hivern; això ha fet que Llegir més
  • Alguns Alps Suissos +

...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • Cerdanya francesa +

Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • Escapada pel Ripollès +

El Ripollès és un bell racó del Pirineu on la muntanya, de mides raonables, comença a donar pas a valls amples i fèrtils, preàmbul de la rica plana osonenca... No Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12