|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola amics:
Aviat ens entregaran la CV i tenim un dubte amb el tipus d'avancé. Tenim uns amics que al Juliol els van entregar la CV i els van donar a escollir entre dos tipus, si no recordo malament un de Poliester i un de lona. El concessionari els va recomanar el de poliester perquè els van dir que durava més, però la seva sorpresa va ser que estant a l'Agost a Camprodon, al matí després de passar la primera nit, es van adonar que tot l'interior de l'avance estava moll, havia fet condensació. Els de lona no ho fan això, hi ha algun tipus que no ho faci? Quin ens recomaneu? Salutacions. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Martí,
Jo crec que això va molt a gustos, però per mí es més pràctic el de poliéster o pvc que el de roba, per una sencilla raó, el de pvc el pots fregar-lo sempre que vulguis, en canvi el de roba si es taca (resina, fruits d'arbres, etc....), posiblement ja no el faras net. :roll: Referent a la condensació, només s'ha de tenir la precaució de deixar una mica obert perquè es ventili, pensa que no deixa de ser plàstic i amb l'escalfor interna i la fresca exterior es normal que passi. Per netejar el pvc, un drap moll amb un sabó neutre o molt aclarit i deixar-lo aixugar, veuras com tornes a estrenar-lo. :mrgreen: . El de roba ja necessites ser més curós, primer respatllar-lo bé i després alerta a l'hora de fregar-lo amb sabó, perqué a vegades queden clapes més netes que d'altres. :roll: De totes maneres, suspesa bé totes les opinions que rebis, incloses les dels professionals de la concessionària. Fins aviat No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Carles, moltes gràcies pel teu consell, m'has aclarit força el tema.
Per cert, referent a la trobada de Blanes, farem un bridis amb cava per la nostra pre-estrena. I parlant d'estrena de caravana, ens faria molta il·lusió posar-hi l'adhesiu amb la tortugueta, tu en tens algún? Salutacions. |
|
|
Martí, el brindis està fet!!! brindem , només faltaría :mrgreen:
D'adhesius no en tinc cap, Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Martí, mira't aquest enllaç
Demanar adhesius |
|
|
Per complicar-te una mica més la vida, sàpigues que hi han avancés ( la gran majoria ) que per colocar-los has de foradar la caravana, i altres ( models fabricats per exportar a Europa ) que es posen amb unes pinces i tensionats, amb els quals no l'has de foradar.
Jo vaig tenir aquest últim, i era de la marca Inaca. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Jo en tinc un d'aquets:
Inaca model Alpes, reforçat amb el kit d'hivern, amb 50 cm. de neu a sobre 8O i cap problema. I sense foradar la CV. (que sí la forado em fa mal el cor) DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!
|
|
|
Martí, pels adhesius no pateixis, en portarem a Blanes
Per cert, aquesta darrera opció que t'han donat, es molt interessant, .....pensa-hi :D Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Moltes gràcies a tots,
CiM, si et sembla n'acabem de parlar a Blanes. Fins aviat. |
|