|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Vam anar a la Fira.................Vam veure AC molt, molt grans :mrgreen: , molt boniques i modernes :mrgreen: , algunes d'elles semblaven mes aviat un "Jet privat" que una auto............... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Però crec que els fabricants s'han oblidad d'una franja d'usuaris de mitjana edat tirant a grans........................ - Volem una AC de mida mitjana (fins 7 m), no un trailer. - No volem renunciar a les comoditats a les que ja estem acostumats - Viatgem sols i no podem pujar al "capuchino" - Els llits sobre-cabina de les integrlals i els llits sobre garatge sovint ens obliguen a fer malabars per poder pujar - No nesesitem "garatge" perqué no portem motos, ni bicis ni quads - No ens agrada dormir en llits guerxos on els peus no ens hi caben i queden penjant (llit francés) - Volem un llit fixe que sense tindre que brincar i capiguem sencers El dia que un fabricant torni a construir una AC (profilete) amb el llit fet, de mides standart (1,35-1,40) a una alçada de llit de veritat i que no sobrepassi els 7m OXO aquest dia poder me la canviaré............. .............fins que aquest moment arribi, continuaré el la meva McLouis Stirling (motor Mercedes), llit fixa a darrere de 1,50, nevera grand, forn, placa solar, convertidor...............i una caputxina enorme, enorme enorme..................... Salutacions ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Nosaltres vam anar-hi ahir, tot i que de moment som de CV, també vàrem xaferdejar les AC, i n'hi ha algunes que crec que hi tens que entrar amb corbata :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
També és cert que et fan agafar ganes de fer el salt.... :roll: Sol-lució en arrivar a casa una dutxa freda per tocar de peus a terra Aprofitant el post, és el primer any que hi puc anar entre setmana, hi havía poquissima gent, i es clar en un dels stands vàrem mirar un CV, i teníem tres comercials per nosaltres.. Jo no sé sí aixó és rentable :?: :?: o en un futur aixó pot condicionar la durada de la fira... Salut DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!
|
|
|
Quina envejeta que hem feu,nosaltres no hi hem pogut anar,pero la veritat es que comparteixo algunes apreciacions que ha fet la Neus,de totes formes segur que el model que dius també hi es.
Masi,nosaltres també erem de cv i varem fer el salt.També teniem de fer-nos dutxes fredes quan arribavem a casa.Tot vindrà si en teniu ganes. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Nosaltres doncs no hi hem anat, ni hi anirem, per mes que miri, encara que m'agraden totes, no acobo de trobar el que volem, totes s'asenblan a la meva, el dia que surti alguna cosa semblan al que diu la Neus i el presupost sigui una mica menys feixuc, potser farem el cop de cap :mrgreen:
|
|
|
Jepi, Jofranc.......... Buscant mol, potser trobaría alguna AC que em fes "tilin-tilin" confused confused confused ........però si per treura la capuchina i 1/2 m de llargada tinc que afegir un minim de 40.000 €, será que NO............ OXO continuo amb la que tinc encara que em sobri espai.
masi........nosaltres hem anat durant mols anys amb caravana i a l'hora de decidir-nos a fer al canvi ens va costar moltissim................no desesperis, tot arribará autocaravana dibuix Salutacions ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
acabo de regresar de la fira y he visto cosas nuevas, ya no existen caravanas baratas o caras, ahora las hay mas caras o menos caras, las marcas, digamos, menores como Caravelair, Steckemar y demas se han puesto las pilas y han mejorado muchisimo, sobretodo Caravelair, aunque a mi me sigue gustando las Wilk, creo que relacion calidad precio son mejores en acabados y diseño.
Tambien he visto el estabilizador que evita el lanceo, vale 780 € mas la instalacion, creo que dentro de poco vendra de serie en todas las caravanas, he visto el video y la verdad que es una maravilla, sobre AC's me dio la sensacion de estancamiento, no vi nada que no hubiera visto el año pasado, tambien en precios me dio la sensacion de que no han subido mucho, no se si sera consecuencia del impuesto de marras. |
|
|
tonio yo ire este sabado , pero se me hace estraño esto de las autocaravanas que no han subido , ya que todo el que conozco me dice lo contrario , pero haciewndo caso a tus comentarios voy a ver si me cambio la mia por una de las buenas............
que no se cuales son pero me lacambio como esten al mismo precio que el año pasado.... un abrazo :mrgreen: :mrgreen: |
|
|
pues no han subido nada
el año pasado estaban "inalcanzables" y este año siguen igual. =)) =)) =)) =)) |
|
|
8O 8O
que no han pujat de preus?? jo he anat dos dies, i un entre setmana per que tenia que fer un sondeitg per un amic de Madrid que no ha pogut vindre. La nostre ac fa 2 anys ha fira va pujar 42000 eur clavats amb regalets inclosos. Avui en dia una configuració semblant, perfilada, garatge. ducha separada i 4 per dormir, pujant uns 8-10 mil eur mes, a part els nous impostos del nasos. Tots, Tots el retols a la lletra menuda era amb iva inclos, pero sense cap impost. Trampa ¡¡¡¡¡ <div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
|
|
|
Va Jose Luis que només faltes tu per canviar-la.Ale un altre més a la llista de canvis. :mrgreen: :mrgreen:
Una abraçada . Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Acabem de tornar de la fira, tot i que no teniem previst de anar-hi, i un any més tornem amb la sensació de "más de lo mismo". Salvant totes les excepcions que vulgueu, perque hi ha molt per veure i per tots els gustos i opinions, però nosaltres tenim una AC clàsica de fa vint anys i no li manca res de les actuals (en interiors) treien el frigo de 140 l i els forns, que per altra banda, també podria posar a la Genoveva, amb una diferència, que els acabats de la Genoveva donen quaranta tombs als actuals: portes de lavabo amb escletxes de mig dit a les juntes, interiors d'armaris amb una fusta i tornillos perque havien fet curt, un seient giratori que no giraba perque tocaba la porta, com que era l'últim dia portes d'armari, manetes, panys... que ja no tancaven o ja no hi eren, finestres desencaixades, en fi... que si vols una cosa una mica "apanyà" de 60.000 cap a amunt, això si, molta llumeta per tot arreu i molta pijotada i molt poca cosa pràctica que és tot allò que posem de extra (previo pago de...), perque s'ens fa necesari: plaques, retrocàmara, toldo (com encara el toldo no és de sèrie?) sensors de gas, grup electrògen, alarma, seguretat a les portes, GPS, etc etc... per no posar no posen ni radio. No és que el que es fa ara no ens agradi, el problema és la relació de preu qualitat, tot és bonic però poc pràtic i sobretot poc durable, i qualitat d'atenció al client, si vull finestres correderes, no pot ser, si vull la nevera on es aquest armari, no pot ser, si vull aquesta distribució però aquella motorització, no pot ser... cony, si no fós per la merda dels permisos d'industria agafo els 60.000 de l'ala compro un xasis i ja veurem si pot ser o no i amb el que em sobraria encara fariem un sopar pels 500 de totcamping.
|
|
|
GENOVEVA, estic completament d'acort amb tu, per aquesta mateixa reó
no hi hem anat, cada any viem el mateix molta pijadilla, molta historia enlluarnadora, pero res practic. La nostra tambe comença ha se una mica kika pero n'estem mes que contens, potser l'unica cosa que li manca es una mica de motor pero, et puc assegurar que arribem a tot arreu. Els armaris no els canviaria per res ni per cap altre, estan com el primer dia, de fusta, totes les portes tencan i tot funciona, el forn no hi cap problema, en tenim un de petitet quan anem al camping o a les arees tambe el fem servir El que no entenc es que la meva ac i les noves, interiorment parlan no hi han tantes diferencies, i que la diferencia de preu sigui tan gran, jo no se si el xasis i es aquesta diferencia, pero cerc que no. Salutacions |
|
|
I per entendre millor el meu escrit dir-vos que estic en dubtes si començar a estalviar per una de nova o gastar-me 18.000 ó 20.000 euracos poc a poc amb la Geno i fer-me-la al meu gust, i es clar, quan vas a la fira i veus el que veus, et cau el món a sobre..., en tota la fira només vaig troba una Rapido que s'adaptés al nostre gust i necesitats ( de les de 60.000 pa arriba)
|
|
|
Després d'uns díes, i unes dutxes... 8O 8O 8O seguirem amb la caravana-ou , doncs de moment el tipus de camping que fem, crec que s'adapta més a les nostres necessitats. D'aquí uns anys ja en tornarem a parlar.
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!
|
|
|
como bien dice genoveva , la que se adpta a mis necesidades vale unos 63.000 euros y como comprenderas Jepi , encara es massa aviat per cambiar-me l'autocaravana i encara esta massa nova , aixo si el preus han pujat i les que hem comencen ha agradar valen molts cuartossss :mrgreen: :mrgreen:
aixi que no vaig mes a la fira , ja hemvaig comprar el campings cheques y la gold car , ja noval la pena tornar perque sino........ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ja queda poquet per vuere'ns |
|
|
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , jo et puc asegurar que no hi puc anar en uns quants anys doncs tinc d'amortitzar aquesta joia que tenim.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
A mi em pasarà el mateix uns quants anys (espero que molts), però coneixent al Pere no puc dir "d´aquesta aigua no beurè" :roll: Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Doncs nosaltres vam anar a la fira per veure el que hi havia. Ens van acompanyar uns amics que estaven interessats en comprar un caravana plegable o bé un carro tenda.
Vam veure algunes de les mobilhomes i ens vam enamorar d´alguna que hi havia a l´stand de "casas de madera". Vam tenir poca estona per veure les caravanes i les autocaravanes, però se'ns van posar els dents llargs, crec que tots 4 plegats vam deixar més d´una senyal al terra... :mrgreen: Pel tema de les caravanes vaig arreplegar informació pel meu germà que potser es vol comprar una caravana...ja veurem... Vam tenir l´oportunitat de conéixer a la Marta, en Joel David i la Rosalia, parlant una estoneta...vinga molts records!i salutacions David Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí) |
|
|
heu de mirar la fira amb uns altres ulls: el millor de tot, poder retrobar els amics de l'estand de webcampista. A continuació (i per ordre d'interès) l'estand dels arrossos i les fideuas que estaven boníssims, l'estand de les pastes àrabs i el te, i per acabar, un bon massatge als sofas que hi havia a la fira. Sigueu positius... no esteu d'acord amb mi que això és el millor de la fira?????????????????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Una abraçada!!!! Jaume Arizona Nota.- La meva dona no estarà d'acord amb mi, ella disfruta entrant a totes les AC i caravanes i veient-les tooooootes jejejjeeje |
|
|
Es veritat ,lo millor es no acostar-se a les autos i marxar a veure carros tenda ,caravanes i d'altres materials campistes i de alimentació,perque si entres a les autos et ve una suor . De ben segur es perque a la porta indiquen el preu. :roll: :evil: :evil:
Una abraçada colla. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|