• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Matricula Verda fa 15 anys 2 dies #18105

Algú li van donar la autocaravana amb matricula verda?
M'he assebentat avuí de que possiblement l'auto nova no la tindran homologada (ja que es model 2008 i tenen una serie de novetats pendents d'homologació) abans del pont del pilar.
Però es podrá matricular amb matricula verda fins que em donin la blanca.
I amb el tema de l'impost a hores d'ara encara no saben res definitiu, a falta de minuts de la inaguració de la fira, però no pinten be les coses.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Matricula Verda fa 15 anys 2 dies #18106

Hola Pere,

Jo l'unic que sé es que les matrícules verdes es solen a utilitzar quan el vehicle es de prova, (va tot a nom de l'empresa que et deixa el vehicle) tenim que omplir com un "full de ruta" cada vegada que ha de circular, indicant per on, els dies i les hores aproximades.
No sé si en aquest cas el mateix, pel que dius serà com una matriculació provisional, però no ho controlo del tot...... es amb l'unic que et puc ajudar. :oops:

Desitjo de tot cor que pogueu arreglar ben aviat tot aquest "batibull" d'entrebancs. :roll:

Una forta abraçada ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Matricula Verda fa 15 anys 2 dies #18107

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1805
  • Gràcies rebudes: 46
I si consultes al Racc ?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Matricula Verda fa 15 anys 2 dies #18108

Gràcies Carles, Josep Maria i Jordi (malena) que m'ha trucat.
Aquest cap se setmana tenim temps a la fira per aclarar dubtes abans de decidir el dilluns que fem.

Re: Matricula Verda fa 15 anys 2 dies #18110

Quan nosaltres varem estrenar l'auto i varen posar la matricula verda en una que podiem probar,als consesionaris en tenen per aquestes necesitats,pero a la nostra i van posar la que hi tenia d'anar,blanca.De totes formes jo he vist cotxes que circulen amb una matricula verda i no son de proves.Potser el que diu el Josep Mª seria lo més facil.
Bona sort.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Marroc en Setmana Santa +

Destí: Marroc Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Podeu veure o descarregar també la Llegir més
  • La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12