• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Campistes al Tour fa 15 anys 6 mesos #1806

No sé si seguiu el Tour, però ahir a casa ens van encantar les imatges dels autocaravanistes a les voreres de la carretera. Era impressionant la filera d'autos que es veien a la pujada del pla de Beret.

[url]http://www.elperiodico.com/blogs/tourmagico/default.asp?
idioma=CAT [/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Campistes al Tour fa 15 anys 6 mesos #1807

És cert, sempre m'ha cridat agradablement l'atenció aquest seguiment del Tour per les autocaravanes, però... heu seguit alguna vegada una etapa d'una prova ciclista d'aquest tipus? Has d'ocupar el lloc amb 24 hores d'antel·lació, esperar a vegades sota un sol de justícia, el dia de la prova empassar-te tota la caravana publictària prèvia fins que arriben els corredors i... zummm,zummm, zummm.... ja han passat. 30 segons d'espectacle i au!, cap a caseta! Bé, si el pilotó està una mica estirat o hi ha escapades es pot allargar una mica més, però cada ciclista estarà al nostre abast no més de 20 segons.
Qué bé que es veu per la tele! I quina migdiada més xula amb el Tour de fons! :-P
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: Campistes al Tour fa 15 anys 6 mesos #1813

Realment aixo del ciclisme es un ritual.La gent que el segueix es molt fidel i jo conec gent que fa vacances per coincidir amb el tour.
Veure tantes autos et fa pensar realment l'abast que te a França l'atocaravanisme.Estic covensut que al vespre es troben tots en alguna area o en un lloc bonic de l'etapa seguent i la fan petar fins a altres hores tot acompanyats d'una bona ampolla de vi o tan sols gaudint d'una nit estrellada sota els peus del "Tourmalet".
Que per molts anys ho puguin anar fent,mentrestant les migdiades seràn un bon lloc per nosaltres,
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Campistes al Tour fa 15 anys 6 mesos #1816

A casa sempre que podem ens mirem el Tour o el Giro, també plè d'ac
del Giro precisament en va sortir la ruta que vem fer,fà anys, llac de
Como-Port d'Aprica-Cortina d'Ampezzo i despres cap a Venecia (un dia
i prou) i tornada cap a les montanyes, amb bicicletes o sense els Alps
i Pirineus sempre estan plens d'autocaravanes

Re: Campistes al Tour fa 15 anys 6 mesos #1819

Pues nosaltres portabem tres anys seguits puixant a veura les etapas dels pirineus i pasabam el cap de semana senser i el ambient es indescriptible, pero aquest any no a quigut en cap de semana aixi que ens emb quedat en las ganas , tot astat degut vui dir lo de treure les etapas dels pirineus els caps de semana pels problemas que tenian els organisadors per aturar la llau de gent que anava a veuralas, sobre tots els seguidors del Pais vasc que montaban unas festas que deunidor.
Jo esperu al any que be per aveure si ja mes sort i tornar a puxar.
Autocaravanas de tots els colors i de tota mena a miles
IMPRESIONANT sa de veura.
Salutacions.

Re: Campistes al Tour fa 15 anys 6 mesos #1840

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1804
  • Gràcies rebudes: 46
Vaig llegir a "le camping-car magazine" que per veure les etapes top dels alps, t'havíes de passat tota una setmana sense moure't del lloc. :( , sino et prenien el lloc.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Campistes al Tour fa 15 anys 6 mesos #1844

nouespai , te lo pots creure pensa que nosaltres per exemple el any pasat varem anar a veura la etapa reina dels pirineus que pasaba el diumenga a la tarda sobre las 16 h. i varem sortir a la tarda del divendres i tenia intencio de anar al ultim port final de etapa pero cuan vaig pasar de nit devian ser la 1 de la matinada per el portillon vaig comensar a veure que lo tindria futut por que per ser el cuart port de montanya avans de final de etapa ja estaba bastant ple de AC per las voreras, vaig continuar i vaig baixar el `port i cuan varem estar puijan el tercer port final de etapa, sobre les duas de la matinada ja vaig flipar estaba totalment abarrotat vaig tirar fins a dalt pero va se imposible trobari res i vaig donar la volta per que la unica opcio la vaig veure a la sortida de un poble que estaba al mig del port que i habia una enorme esplanada en bastans abres, alla varem pasar la nit i al dia siguent ben dora vaig localizar un bon lloc i planta la AC. Al mig dia del disabte la carretera va ser tancada al transit estaba tot saturat, imaginat com debian estar els dos ultims ports abans de final de etapa ( ABARROTAO ).
Amb fa gracia ( que dingu es prengui malament el comentari ) cuan veig que volan batir un record Guines a Espanya amb una concenracio de AC i volen agrupa unas 1200 i pico de AC,s , cuan domes en el port que vaig estar acampat tot el cap de semana habian moltes mes, lo bo que te lo del record es que ensemble que lo fan per Madrid i las datas son per el pont de Octubrei el que vagi podra aprofitar per anar a veura la desfilada de LAS FUERZAS ARMADAS ESPAÑOLAS. i a la trobada fer uns bons cremats de Ron i cantar unes havaneras je,je,je,je.
Salutacions per tots.

Re: Campistes al Tour fa 15 anys 6 mesos #1854

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1804
  • Gràcies rebudes: 46
Im-pressionant, com deia el ruc aquell.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Normandia i Puy du Fou +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Tots els colors del verd - Noruega 2008 +

Corria l'any 1976. Feia poc que s'havia fet la presentació del primer Volkswagen Golf, i la revista "Autopista", la més coneguda llavors a l'Estat Espanyol, va fer una prova de Llegir més
  • La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Itàlia - Eslovènia +

Després de visitar Morella i la Vall d’Uixó durant la Setmana Santa del 2005 estrenant la caravana i veient de què anava això del caravàning, havíem deixat la caravana parada. Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12