|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
hola
En agosot queremos irnos 20 días a Italia y ya estoy dando forma a la ruta, pero necesito me digais compañías con ferrys o buques desde Barcelona a Italia para comparar precios y ver si me interesa embarcar o no. Sólo conozco Grimaldi. Gracias Gente. Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
També tens GNV (Grandi Navi Veloci), familiar i competència de Grimaldi: www1.gnv.it/Spanish/Default.asp
L'any passat feien un descompte important als membres de qualsevol club campista, no sé enguany com està la cosa però potser val la pena preguntar-ho. Bon viatge! Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
hola Toni, muchas gracias por la información.
Recuerdos a tu esposa e hijo. Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla. |
|
|
L'altre dia vaig trucar a Condeminas que son els consignataris de la Grandi NAVI VELOCI a Barcelona 93.443.98.93
En primer lloc per obtenir el descomte del 15% es tenen que treure els passatges de Barcelona i només del Port, amb el carnet CCI. A l'agost les tarifes son bastanta cares: 110 EUROS PERSONA/ 40 EUROS METRO LINEAL DE CARAVANA AL setembre sobre tot dilluns i dimecres: 73 euros persona/ 26 euros metro lineal. Mes descomptes: 15 % portadors carnet camping internacional 10 % nada i tornada 10 % mes de 60 anys 10 % mini grups de 10 a 19 persones Nens: 50% fins a 12 anys gratis fins a 2 anys. Espero que us sigui d'utilitat. |
|
|
Aquets preus son fins a Génova.
|
|